Ik begrijp het nadeel van een motortje voor de staart rotor niet zo goed, mijn 120SR heeft dat ook en hierdoor redelijk crash bestendig, in iedergeval geen gerommel met die mini gears om zr te vervangen
Lijkt me een leuk ding, ik heb alleen net de mcpx gekocht. Even genoeg helis voorlopig Wel een topic om in de gaten te houden
Ik bedoel een motor op de start van de nano als een voor deel. Ik moet er niet aan denken om daar een tandwieltje te moeten vervangen. Grtz. Olaf
Hebbehebbe. Ik heb met de mCPX echt heel veel lol gehad, en nu met de Blade 130X helemaal. Deze nano lijkt me echt geweldig om in de herfst / winter lekker door te vliegen. Ik ga hem bestellen, even de paycheck afwachten en dan gaat hij absoluut gekocht worden Zouden er ook 200mah lipotjes inkunnen? Wat zou de vliegtijd zijn? Met de 130x heb ik 4:20 - 4:30 (450mAh Gens Ace) wat ik prima vind. Het lijkt er op dat de staart heel goed houdt bij deze!
weet je dat zeker van die zender ? ik heb Futaba en moet echt ook deze Blade hebbehebbehebbehebbe ! maar zonder zender wordt het lastig............
Er is een module waarmee je spektrum protocol kan uitzenden met een futaba zender (ik heb er 1 in bestelling, straks stuur ik de Blade 130X met mijn Futaba T10CG!!)
@Startrex, Welke module is dat precies? Ik heb nu een Spektrum DX6i en ben er tevreden over maar heb alle 10 de posities al vol. Was een Spektrum DX8 aan het overwegen. Voor de Trex250 en Trex450 heb ik een Futabe T8FG. Wellicht als ik die kan gaan gebruiken is een andere Spektrum overbodig. Sorry, dit sluit natuurlijk niet aan op het draadje van de E-Flite Blade nano CP X Gr. Roger
Bedoelen jullie deze module? ORIGIN 2.4G SPECTRUM SYSTEM(DSM2) FOR FUTABA TX (T8FG, T10, T9C) Mvg.Bernard
Hallo Heren. Ik ben er vanwege tijdgebrek nog niet ingedoken.............. Maar kan iemand van jullie die dat toevallig al wel heeft gedaan mij vertellen welke 1S Lipo packjes Turnigy Nano er in die komende Blade Nano zouden passen?? Ben zomaar effe nieuwsgierig. Vr Gr Erwin
Ik weet het maar zal het niet vertellen GVD wat heb ik een hekel aan mensen die anderen negeren !! EDIT excuus voor mijn gedrag SORRY !! zal ff een pb verzenden !
op die vraag van futaba modulen: in het pakkje van de Nano of de mCPX zit een goedkoop zendertje bij, als je kan vliegen, is dat ding eerst ma genoeg, grappig genoeg, als je wetstrijden wil vliegen, zijn die topjes waar je duim op zit lastig en de stuurstangen gaan iets te strak, maar ook dat kan je veranderen.
Weet iemand wat de vlucht-tijd van dit ding is op zo'n klein lipo'tje? Volgens mij houdt dat op met 3 minuten. Dat zou een dealbreaker zijn voor mij.