De motor van de nano durft het nogal vlug opgeven. Dan moet je ook meer throttle geven en word de vliegtijd korter. Ff nieuwe motor bestellen en testen. Als je wil blijven vliegen heb je toch sowieso regelmatig een nieuw motortje nodig. Zijn dus geen onnodige kosten.
U heeft een iets andere definitie van 'onnodige kosten' dan ikke.. Die motortjes zouden in mijn opinie best heel mogen blijven.
Daar ben ik het ook volledig mee eens. Het zou niet mogen maar het is nu eenmaal wel zo. Ik doelde in dit speciefieke geval meer op geen onnodige kosten omdat het intussen geweten is dat de motortjes zo rap op zijn en er in de nabije toekomst toch een nieuwe in zal moeten. Lijkt me het proberen wel waard dan.
Zit je tandwiel goed Bij die kleine heli is hey rap ondersteboven gestoken En anders motor ja , alhoewel ik nog maar 1 keer heb moeten vervangen Hangt er vanaf hoeveel je vliegt zeker .
Even de eerste reviews afwachten maar dit lijkt me wel interessant. Die investering betaald zichzelf terug op termijn.
nu mag ik ook maar: ik weet het is een nCPX draadje, maar bij de mCPX heb je dat probleem met de motor ook, alles goed genoteerd, is de motor bij mij tussen 100 en 150 vluchten op! Groet Uwe
ook als je wat 3d vliegt uwe? Kan niet over de blade oordelen, maar ze zeiden het ook van de Super cp van walkera met stock motor.... nou daag, 50 vluchten was echt de max. Nu met de BL kit erop kan ie gewoon door blijven gaan met genoeg pit. Dus een BL kit is eigenlijk altijd wel een voordeel, maar kan wel de vliegtijd beinvloeden.
Ik vlieg 95 % in de woonkamer en indoor geen 3D, die 5 % buiten wel, die BL versie van de mCPX weet ik niet, nog geen 50 keer gevlogen, ....sorry voor de excurs naar Mcpx
Heeft er al iemand een microheli canopy op de Nano gezet Naar verluidt zouden ze aan de zware kant zijn voor dit toestelletje .
Hey! Wat deed mijn bankpas opeens in mijn internet bestel randomijzer ?! O Nee.... Pling, mailtje Freempje, check tandwiel, check hooftas check BL uitbreiding check <---
Geheel per ongeluk, toch wel echt.. Had alleen maar wat reparatie onderdelen nodig. (icoontje met circeltje erboven)