Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De zaak is duidelijk Punie...![]()
yep via gyro in het menu. Wel even terug binden .
vandaag na een crach de BL voorzien van een volle 2.5 mm carbonne tail boom, en ja hoor weg is de tailwag
Ik zou voor de Nano gaan, maar na even het topic ervan te hebben doorgelezen stuit ik op twee dingen die voor mij een probleem zouden kunnen vormen.
1. Korte vliegtijd met originele lipo en moeilijk aan aftermarket lipo's te geraken?
2. Velen ondervinden blijkbaar problemen om hem te binden met een dx6i ?
Damn , ik heb gisteren de originel tailboom eens losgemaakt en terug erin met een drupje loctite maar nog steeds een beetje wag , niet veel maar toch .
Welke staartrotor heb jij erop ?
Even wat aanvullingen/correcties het is DeviationAls je dan de nieuwe Devention V3 software erop zet kan je de Bladeproducten óók besturen.
Tevens kan je dan de volgende protocollen ook programmeren:
DEVO
WK2801
WK2601
WK2401
DSM2
DSMX
J6Pro (Futaba)
Flysky
Hubsan4
Frsky 1
Frsky 2
Skyartec
Ik heb er 3 stuks op gehad;
De KBDD tail rotor, de originele van de brushed V1-V2 en nu staat er terug de originele BL op.
Bij alle drie had ik met de holle tailboom wag nu na de volle boom niet meer.
Ik had ook alles al getest van balanceren van de hoofdrotor(dat niet nodig was, was perfect) tot balanceren van de tailrotor (bijna onmogelijk te klein) maar niets dat hielp tot de volle boom erop zat dat werkt wel.![]()
Neen dat heb ik nog niet geprobeerdNooit de tail verlengd?
Ik heb hem 2,5cm verlengd en dat ging prima.