Blade 130X tail totaal stuk.

Lees voor de gein ns het 130x draadje, inmiddels zo'n 87 pagina's. Iedereen heeft wel wat kuren met dit beesje. Die van mij is nog helemaal stock behalve de standaard mods, canopy,skids,tailfin en staartlagers(0 speling). Mijn probleem is nu dat als ik de high performance blades (de rechte) eropzet hij begint te schudden als n bezetene. Met de bullets is ie weer n verbazingwekkend machientje! Liefde-haat verhouding heb ik ermee.
Walkera heeft overigens ook n paar gelijkwaardige (volgens sommigen veel betere) micro's
V120D02S en M120D01. Heb je alweer n walkera of devo zender voor nodig. Was vandaag nog bij de lokale hobbyshop en hoor dat er weinig klachten meer zijn met de huidige partijen blades.

MacIak, stel nu dat de 130x de perfecte heli was waar je niet aan moet sleutelen en waar nooit wat aan stuk gaat, dan kochten we toch een kl*te heli bij enkel maar om te KUNNEN sleutelen:D:D;)

Hoe moeten we anders de winter doorkomen:rolleyes:

Grtz Rudi

MacIak, stel nu dat de 130x de perfecte heli was waar je niet aan moet sleutelen en waar nooit wat aan stuk gaat, dan kochten we toch een kl*te heli bij enkel maar om te KUNNEN sleutelen:D:D;)

Hoe moeten we anders de winter doorkomen:rolleyes:

Grtz Rudi

Je slaat de spijker op zn kop!! Als ik straks de perfecte carbon blades voor de 130x heb gevonden en hij vliegt 'knake strak' dan geeft een servo de geest en ach ja.. Als ik n servo bestel dan maar wat bling bling erbij. Maar ja dan vliegt ie opeens niet zo strak meer en moet ik t weer elders zoeken of zit uren op dit forum in de hoop dat iemand anders hetzelfde heeft en/of n oplossing weet.
Ondertussen komen de kinderen zwaar aandacht tekort maar ook mn andere heli's wensen in mekaar gezet en/of uitgelaten te worden. Uiteindelijk bevind ik me in n positie waarbij ik met de kinderen n levensgrote nijntje- sneeuwpop bouw en vervolgens met n rex600 inverted zn oren draf maai...natuurlijk gaat dat niet helemaal goed en zit ik (rouwend om rex), nadat ik mijn vrouw heb gedelegeerd om de kids (rouwend om nijntje) naar bed te brengen weer op dit forum voor de nodige tips en support, bestel wat onderdelen en wacht de volgende dag op mijn trouwe maatje die mij t pakketje komt afleveren. De rest kan je raden.
Als er geen reden is om te sleutelen, dan verzin je n reden :banana:

Back