Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jan, geen idee eerlijk gezegd, in een rond zwembadje kan je moeilijk de snelheid meten.Als je de snelheid omrekent met de schaalfactor, hoe snel gaat hij dan?
Daar had ik nog niet aan gedacht, is zeker het overwegen waard.Ik vraag me wel af of je de kiel niet beter in een lichtere kleur kunt schilderen om minder op te vallen in het water. Wellicht licht grijs, zilver of zelfs een camo patroon met meerdere kleuren ?
Met alle respect Marc - maar met deze snelheid zal in het echt de kapitein kunnen waterskiën....Jan, geen idee eerlijk gezegd, in een rond zwembadje kan je moeilijk de snelheid meten.
Ik vermoed dat de snelheid in het begin van het filmpje redelijk correct zal zijn. De snelheid op het laatste en de bijna haaks om zie ik meer als laatste redmiddel om een aanvaring te voorkomen.
Daar had ik nog niet aan gedacht, is zeker het overwegen waard.
Heb echter geen idee welke kleur het minst opvalt in helder water, maar ik sta open voor suggesties.
Het is zeker niet de bedoeling om het gevaar op te zoeken, ik wil het zeker veilig houden! Dit houd in de gevaren kennen en er weten mee om te gaan, dus zeker niet een beetje gaan experimenteren met openen van vuurwerk of ander gepruts.Buskruit namaken is niet moeilijk