Bijna 1 miljoen posts!

• Topicstarter Topicstarter Botter
  • Startdatum Startdatum
Robert is alweer aan het bezemen :P! hey blijf van mijn posts af :P!

just kidding.

wanneer is de trekking?

Robert is nog ff bezig om snel aan zijn ontbrekende posts te komen om weer op 1 te staan in de lijst :P en gerard van de troon te stoten.

Robert heeft al aangegeven er wel iets mee te gaan doen, dat zit nog in het vat.

Je belt toch ook niet bij de kruidenier aan 'hallo ik ben de miljoenste bezoeker, waar blijft mijn prijs?' ;)

Robert heeft al aangegeven er wel iets mee te gaan doen, dat zit nog in het vat.

Je belt toch ook niet bij de kruidenier aan 'hallo ik ben de miljoenste bezoeker, waar blijft mijn prijs?' ;)
Prijs? :mad: Jij kapitalistische hollander ;)

Het gaat natuurlijk gewoon om de mijlpaal! :D

Robert is degene die een prijs zou moeten krijgen voor dit geweldige forum ! :)

Zoals dit forum is er geen tweede (niet in het nederlands altans) .

Ja, maar geen lof naar mij, gaat naar de gebruikers en mods he.. In mijn eentje had ik geen 1.000.000+ postings kunnen doen...Of ik moet schizofrenie hebben ;-)

Robert

..Of ik moet schizofrenie hebben ;-)
Robert

Voor een succesvolle behandeling tegen Schizofrenie kan ik je doorverwijzen naar De Berg, kabelbaan naar boven. Daar zit ene Arja, zielenknijper zonder vooruitzichten, die je maar al te graag, tegen een absoluut bespottelijk tarief (hij heeft nog wat achterstallige rekeningen) wil helpen.

Met de wijnige posts van mij moet ik nog uiterst mijn best doen om mijn teller op 800 te houden... een miljoen is toch best veel, gefeliciteerd!

Groeten Halmar

Voor Robert is het een mooie mijlpaal, maar het aantal posts zegt natuurlijk helemaal niets. Iemand die veel post, kan ook veel onzin posten, zullen bv. veel mensen van mij zeggen.

De aantallen zijn arbitrair.. het gaat om de inhoud ;)

maar het aantal posts zegt natuurlijk helemaal niets

Tuurlijk wel, het zegt dat het forum populair is en dat mensen er graag komen om te posten. Alive and kicking, dat zegt het.

En het zegt inderdaad dat jij veel onzin post (en dat is een grapje natuurlijk ;))

hmm soms vraag je je wel is af waar de meesten de tijd vandaan halen om zoals hezik bv 7,84 berichten per dag te posten.. Is het dan nog wel zinnige info :P????? (;)).

of zijn de projecten op? ik bouw liever ook nog op een dag :P

Meende dat ik voor mijn mod zijn, ooit eens dik 30 zinvolle post per dag,hebt geplaatst..

(iets met vies weer, vrij, en vervelen)

Back