Benelux + Race @ MAC de Baanbrekers

Leuk stukje op Omroep Brabant... Zeker leuk dat ze tijdens het interview met een Pro10 mod race bezig waren. Super promotie voor de klasse en Patrick ook bedankt voor het commentaar. Altijd goed om te horen...

Het heeft even geduurd, maar hier is dan toch nog de eindstand van de BeNeLux 2013:

Toerwagen Stock 10,5t:
1. Maxim Naegels
2. Thomas Stockman
3. Gregory Weniers
4. Rico Claeys
5. Stephane Roufosse

Toerwagen Modified:
1. Nick Joosens
2. Olivier Bultynck
3. Mitchell van Es
4. Geoffrey Vekemans
5. Patrick Jongenelis

ProTen Stock 10,5t
1. Reinder Wilms
2. Alexander Fokke
3. Joost Kuiper
4. Sasha Lennartz
5. Ben Voorhaar

ProTen Modified:
1. Tim Altmann
2. Tobias Weist
3. Sven Stoffels
4. Rene Fisher
5. Frank Busener

Heren,

Ik snap er helemaal niks meer van. Hoe kan het dat Sasha 4e is en ik (Ben Voorhaar) 5e.
Ik ben twee keer 4e en één keer 5e geworden in de finales terwijl Sasha twee keer 5e en één keer 4e geworden is.
Als ik me niet vergis heb ik 20 rondes gereden in een (beste) tijd van 5:10.895 terwijl Sasha 20 rondes gereden heeft in een (beste) tijd van 5:11.985.
Wat heb ik over het hoofd gezien?
En heeft dit misschien te maken met punten ofzo?

Heren,

Ik snap er helemaal niks meer van. Hoe kan het dat Sashia 4e is en ik (Ben Voorhaar) 5e.
Ik ben twee keer 4e en één keer 5e geworden in de finales terwijl Sashia twee keer 5e en één keer 4e geworden is.
Als ik me niet vergis heb ik 20 rondes gereden in een (beste) tijd van 5:10.895 terwijl Sashia 20 rondes gereden heeft in een (beste) tijd van 5:11.985.
Wat heb ik over het hoofd gezien?

Heeej Ben,

ik had dat ook met de qualies, ze gebruiken de ets tel systeem dan pakt het heel anders uit. volgens de nomac is het wel zoals jij denkt.

anders was ik met de qualies 3de geworden lol.

mvg Hanskez

Heeej Ben,

ik had dat ook met de qualies, ze gebruiken de ets tel systeem dan pakt het heel anders uit. volgens de nomac is het wel zoals jij denkt.

anders was ik met de qualies 3de geworden lol.

mvg Hanskez

Oja klopt, ze hadden toen een andere volgorde op genoemd tijdens één van de qualies!

Kan iemand mij de ETS telsysteem uitleggen want ik snap niet waarom Ben 5de is terwijl hij betere tijden/ronden rijd dan Sascha op de 4de plek? :D

Back