Benelux + Race @ MAC de Baanbrekers

73... Inschrijving gesloten... Dayum, wordt een gaaf weekend!!!

Voorspelling voor het weer is super, hoop mensen, hoop gezelligheid en veel race plezier... Het kan eigenlijk nu al niet meer stuk!!! :D

Touring Modified -> 20 rijders
Touring Stock 10,5 -> 18 rijders
ProTen Stock 10,5 -> 12 rijders
ProTen Modified -> 23 rijders

Of het normaal is weet ik niet maar het is wel erg prettig natuurlijk. Het hadden er nog meer kunnen zijn als de 13.5 rijders ook hadden ingeschreven in dezelfde aantallen.

Dus ja, eigenlijk is het wel normaal ja LOLZ... :D

het had inderdaad drukker kunnen zijn als de 13,5t jongens zich ook hadden ingeschreven.

maar goed we gaan er een gaaf weekend van maken.
ik ben persoonlijk benieuwd of de pro10 mod jongens het baan record van 12,3 sec gaan kloppen.
dit record is gezet op het 1/8 NK bij ons op de baan.

groetjes lex

ik vergeet nog iets.

mocht je jezelf vervelen van het weekend....
kijken is gratis dus je kan altijd even komen kijken hoe het er aan toe gaat.
en toch een beetje de sfeer van het evenement proeven ;-)

ik ben persoonlijk benieuwd of de pro10 mod jongens het baan record van 12,3 sec gaan kloppen.
dit record is gezet op het 1/8 NK bij ons op de baan.

Baanrecord staat momenteel op 12,353 sec, gereden tijdens het afgelopen NK BC08 door Gunther van Staey.

Ne welgemeende merci aan de hele organisatie.
Heel mooi weekend , alles was DIK in orde.
Veel keuze uit lekkere dingen om te eten en te drinken.
Super mooi dat we een lotje kregen voor een tombola , waar we echt nuttige dingen hebben gekregen.
Perfecte baan , wedstrijdleiding doen da echt met volle passie.
Mooi commentaar tijdens de wedstrijden...

Dit is mijn eerste Benelux electro en ZEKER niet de laatste.

edit... er is zelfs gedacht aan ontvetter en alcohol doekjes , die iedereen samen met zijn banden heeft gekregen :-)

Wat een FANTASTISCH weekend zeg!!!

Allereerst wil ik iedereen van MAC de Baanbrekers onwijs bedanken voor alle tijd en inzet die er is geleverd tijdens maar ook vooral vóór de race. De douche in orde gemaakt waar iedereen gebruik van kon maken en dat ook naar hartelust deed, heerlijk om de dag zo te beginnen en te eindigen.

Alle rijders die zich op een zéér sportieve manier hebben gemanifesteerd dit weekend in álle klassen... Helemaal TOP! Zo hoort het...

En natuurlijk alle mensen die bij ons in de Pro10 Stock onwijs bedankt voor een fantastisch gaaf weekend. Super mooi gereden mensen, bedankt voor alle steun en hulp waar nodig...

Wanneer kunnen weer inschrijven voor de volgende??? (Patrick???)

Iedereen die er niet bij was... Jullie hebben wat gemist!!!

Dat zou goed kunnen, we hebben met de organisatie eerst nog een en ander opgeruimd, ik verwacht dat de uitslagen binnenkort wel op MyLaps zullen verschijnen.

Ik heb de uitslagen niet meegenomen, anders had ik ze hier wel gepost. Maar we hebben hele mooie, spannende finales gehad waarbij om iedere meter van het asfalt gevochten werd.

Als organisatie kijken wij terug op een mooi evenement, hier en daar zijn er nog dingen die beter kunnen, en daar gaan we weer aan werken.
Rijders, helpers en andere familieleden, nogmaals hartelijk dank voor jullie komst. Dat maakt een dergelijke wedstrijd ook een succes.

Baanbrekers heeft geen volledige RCM licentie. Alleen Light versie.
Daardoor zullen de uitslagen van hun wedstrijden niet op MyRCM komen te staan.
Maar als ik me niet vergis, wel op MyLaps.

Super fijn dat iedereen het naar de zin heeft gehad.
Altijd leuk om te horen dat een ieder een leuke dag heeft gehad.

Dat doet een organisatie goed.

feliciteer hierbij alle winnaars en rijders en uiteraard...........de organisatie met een leuke goed dag !!

Het was een fantastisch weekend. Het circuit zag er echt tiptop uit met de nieuw geschilderde belijning, curbs en overige voorzieningen.

De nieuwe startpositie is een goede keuze. De auto's op het rechte stuk voor de start ziet er mooi uit.

Organisatie en vrijwilligers bedankt!

Fantastisch Weekend gehad op Mac de Baanbrekers. die op een zeer goede en degelijke wijze De benelux race elektro gereorganiseerd heeft.

Het waren 2 zeer sportieve dagen met fantastisch weer.

Ook alle mede pro10 stock rijders bedankt voor de velen lesjes in de voor mij nieuwe klasse.

ik ga volgend jaar zeker weer meerijden dus Patrick start de inschrijvingen maar.

Iedereen bedankt en tot volgend jaar.

Ook nog even een oproep voor eventueel toekomstige Pro10 rijders,
Zoek je een leuke betaalbare klasse waar ook nog een lekker doorgereden word ga dan eens kijken als er gereden word en laat je informeren.

Groeten Hanskez (krimi clown)

Ik sluit mij aan bij de reeds genoemde ervaringen.
Top weekend, leuke sfeer, prima baan en mega lol gehad nadat Joost ffies gedemostreerd had dat je de imperial schroefjes best wel lomp vast kan zetten zonder ze te slopen:cool:
Ik zeg op naar volgend jaar of misschien een echt benelux kampioenschap?
Dus Belgie,Nederland,Luxemburg??
Met natuurlijk onze Duitse snelheids monsters er bij.

Mvg Roy

Wat een GEWELDIG weekend was het, iedereen die de Benelux race mogelijk heeft gemaakt BEDANKT !!!!!!!

Ook alle mede PRO10 rijders bedankt!! voor de nuttige info en hulp die ik gekregen heb in deze dagen,in de voor mij nieuwe klasse.
Wat een mooie klasse is het,echt een aanrader voor iedereen.

Op naar volgend jaar,met nog meer rijders hoop ik.

Mvg Mathieu Ketelaar

Back