Benelux + Race @ MAC de Baanbrekers

Banden zijn er voor alle TC klasses bij de inschrijving.
Voor de Modified TC rijders zijn er ook nog een 2e set banden wat je kubt bij kopen voor de race.
Trainings banden zullen er ook te koop zijn........

Nu 46 Deelnemers.

Als er meer Nederlanders zijn die Modified TC graag willen rijden dan is dit weer een mooie kans om te laten zien dat deze klasse ook weer leven heeft binnen Nederland.

Gr PAtrick

51 deelnemers,

TC Modified loopt super goed.
Pro10 stock loopt super goed.
Pro10 modified is aan het groeien.
TC 10,5 kleine groep.
TC 13,5 blijf achter.

We gaan dichter bij de datum komen van de race dus wil je mee doen schrijf je in in de klasse die je graag wil rijden.

De BBQ op zaterdag avond als je daar aan mee wil doen is het 15,-pp
Hoe daarvoor aankomende week de site van de baanbrekers in de gaten.
Want de toe leveransiers willen graag wat eerder weten voor hoeveel mensen er BBQ spullen enz enz geregeld moet worden.
Dus is het zeer handig om dit vooraf alvast aan te geven

Gr Team BeNeLux MAC de Baanbrekers

Het aftellen is begonnen......
nog iets meer dan een week en dan is het zover.
Vergeet niet in te schrijven voor woensdag 3 juli a.s. 24.00u.
er is nog plaats wees er snel bij ;-)

groetjes lex

Zo te zien gaan de inschrijvingen best goed. In ieder geval al 13 man in de Pro10 stock... Me like, me like, me like!!! :mrgreen:

@Alex....Gaat moeilijk bij de link auto's he;)
Bij de andere kan het maar er zitten niets voor niets side dempers met veren op:cool:

Mvg Roy

De nieuwe SE gaat anders best goed met de nieuwe voorzijde en dempers achter. Ik mag nog niet echt klagen tot nu toe. :D

Hoi allemaal, ik wil me inschrijven voor de benelux maar er is denk iets fout gegaan want ik mis de 13,5 citrix klasse. Kan iemand me helpen?

Volgens mij is die komen te vervallen ivm te weinig animo. Je kan er dan voor kiezen om 10,5 turns te gaan rijden, is ook zero timing, alleen met een 10,5 turns motor en vertanding vrij.

Klopt 13,5 klasse is komen te vervallen ivm te weinig rijders.
Wel jammer want het is toch echt de Nederlandse klasse NK alleen dat hier andere banden worden gebruikt.

69 deelnemers tot nu toe................

En niet te vergeten de super BBQ op zaterdag avond.

Gr Team BeNeLux

Back