Benelux + Race @ MAC de Baanbrekers

hhah zo wat zijn hé ??

Hugo,
Dat zou toch helemaal top zijn????

We hebben er nu 43 en de Grootste is de Modified TC klasse tot nu toe.
Die mag natuurlijk nog veel groter worden maar ook hopen wij dat de andere klasses ook nog veel meer rijders krijgen.

Gr Patrick

Helaas blijft het op het moment steken op 43.

Misschien na het weekend, komen de inschrijvingen weer binnen.

En wat te denken van de 13,5T stock rijders? Die hebben we toch ook genoeg in Nederland.
Hopelijk melden zij zich nog aan voor deze klasse, zou ook mooi zijn om hier een vol veld in te hebben. Al zou men het maar gebruiken al voorbereiding op het NK wat op 25 augustus op ons circuit plaatsvind, weliswaar op een andere band...

Modified is modified en heeft dus geen gebruikelijke motor... Daar mag je elke motor die je wilt gebruiken gebruiken...

Ik dacht dat er op de grotere circuits met 3-3,5t gereden werd. rijden jullie met de 4.5t met vertimebare regelaars voor meer snelheid op het rechte stuk?

Ipv rubberen banden zou je dan eens foam moeten proberen met een mod TC, volgens mij moet het dan mogelijk zijn om records aan snot te rijden.

Ik dacht dat er op de grotere circuits met 3-3,5t gereden werd. rijden jullie met de 4.5t met vertimebare regelaars voor meer snelheid op het rechte stuk?

3 - 3.5 motoren zijn 6v motoren, die rij je aan gort met een lipo.
Met vertiming en boost afhankelijk van circuit tot circuit en van piloot tot piloot.

MJ

3 - 3.5 motoren zijn 6v motoren, die rij je aan gort met een lipo.
Met vertiming en boost afhankelijk van circuit tot circuit en van piloot tot piloot.

MJ

ik weet niet waar je dat idee vandaan haalt maar de nieuwe brushless motor zijn allemaal op 7.4v lipo gebaseerd je zal eerder je auo aan gort rijden dan de motor

ik weet niet waar je dat idee vandaan haalt maar de nieuwe brushless motor zijn allemaal op 7.4v lipo gebaseerd je zal eerder je auo aan gort rijden dan de motor

Waar ik dat vandaan haal?
Uit de handleidingen van de motorfabrikanten.
GM geeft voor zijn 3 en 3.5 motoren 6v nominaal.
LRP schrijft voor zijn X12 3.7 tot 6v voor.
LRP levert geen 3 of 3.5 motoren meer voor zijn X20 reeks omdat er niet meer met 5 cellen gereden wordt.
Die lage wikkelingen zijn overkill zowel voor je auto, je accu's, je motor en ook voor de piloot, maar ja, modified is modified en daarin kan je ongeveer alles doen wat je wil maar achteraf niet komen klagen dat het boeltje oprookt.

MJ

Ipv rubberen banden zou je dan eens foam moeten proberen met een mod TC, volgens mij moet het dan mogelijk zijn om records aan snot te rijden.

dan denk ik dat het reglement verandert moet worden.

moet rubber zijn geen foam.

of heb ik dat verkeerd?

ik heb al eens met foam op een elektro gereden gaat heel goed, en zeker als je smeert heb ik zo het vermoeden.

mvg Hans

we rijden met de BeNeLux op Rubber banden de Ride 34.

En jongen kom op laten we nu zo veel mogelijk rijders naar deze mooie race halen.

Gr Patrick

Back