Benelux + Race @ MAC de Baanbrekers

We gaan morgen een dagje tuffen bij de baanbrekers.
Nu was ik op mylaps practice aan het kijken waar ik mijn rondetijden kan gaan zien
maar zie de baanbrekers er niet tussen staan.
Iemand een gouden tip !

Ja die heb ik,

Door een stroomstoring in het wedstrijdhok is het niet mogelijk om op mylaps te kijken.
mits deze verholpen is morgen.

mvg Hans

Hoi allemaal,

Met trots kunnen wij melden vanaf het Baanbrekers BeNeLux Team.........................
Dat de BeNeLux 2013 weer op de kaart staat en wel op.........................

06-07-2013 & 07-07-2013

En natuurlijk kan er weer op de vrijdag getraind worden.

In Februari volgt er meer info

Mvg Het Baanbrekers BeNeLux Team

Oké dan mensen, dat is al een goed begin!!!

- Mathijs
- Joost
- Roy P
- Sasha

Wie volgt??? Wordt zeker weer een supergaaf weekend net als vorig jaar... :)

Klopt Alex....Jullie zullen dus nog harder je best moeten doen om die verdraaid snelle Joost voor te blijven;)

Mvg Roy

Nou nou nou... Wat een lof vooraf al haha :D

Eerst maar eens waar maken als de race daadwerkelijk aan de gang is maar ik heb er zeker alweer zin in. Dit is er toch wel eentje waar ik lang naar uit kijk altijd.

Heren,

ik wil hier ff een proefballonnetje oplaten ;-) .

wat zouden jullie ervan zeggen als we van de organisatie van de benelux , de bodies van de Pro 10 stock klasse vrijgeven?
dan zijn dus alle bodies toegestaan. WGT, Pro10 , brandstof 235mm en bijvoorbeeld die nieuwe Rivall body. de grens blijft dan natuurlijk 235mm.
ik hoor graag jullie mening.

Voor de stock 10.5t klasse was in 2011 ook de kappen vrij. Volgens mij is dat niet veranderd maar kan me vergissen.

Maar ik neem aan dat de organisatie ook de electro 1/10 4wd kappen vrijgeven? Lijkt me het beste voor iedereen kan iedereen rijden wat hij wilt, net zoals in de (benelux) pancar klasse.

Electrokappen voor de Pro10... JA, zeker en de Rivalli is een electro kap dus...

Brandstof kappen horen op brandstof auto's en niet op een electro. Wat de duitsers verder doen moeten ze zelf weten. Ik ben voor het NOMAC pro10 regelement wat we eigenlijk vorig jaar en het jaar ervoor ook hebben gehanteerd.

Back