Benelux + Race @ MAC de Baanbrekers

Paar banden merken voor de BeNeLux...

UJcKj.jpg

Hoi Patrick,

Ik heb me ook nog snel ingeschreven, ik hoop dat het niet te laat is.
Is weeral een half jaar geleden dat ik nog eens met een toerwagen heb gereden, zal wel even wennen zijn :oops:

Hallo,

even een paar vragen
hoelang duren de heats van de blinky 10.5 ......6,7 of 8 min ?

en worden er per ronde punten gegeven in de kwali net als ETS ?
ik neem haast aan van wel ........aangezien je 1 set banden voor de wedstrijd hebt
en niet wilt dat mensen na goede kwali banden gaan sparen ....

Hoor het graag en tot zaterdag

gr Ronald

Hey Ronald,

er is 1 Qwali die telt dit is gedaan omdat er ook mensen pas zondag komen rijden want die kunnen niet op de zaterdag.
Mogelijk wel een goede optie om volgend jaar round by round te gaan doen.
Dit gaan we mee nemen.

Gr Patrick

Moeten de wedstrijdbanden ook gebruikt worden voor de controled practice en de kwalificaties?
Zo ja kan je een extra setje kopen voor de Finales (zoals op ETS).

Ok jammer eigenlijk kan dat toch niet als je op zondag komt .........en een nette tijd zet door je nieuwe banden zijn die ook nog nieuw voor de finale ,terwijl de anderen rijders er al
5 heats mee hebben gereden .

Er word op de ETS niet voor niets met dit systeem gereden ,om al zulke dingen te voorkomen
ook kan iemand die goeie tijd zet nu niet meer gaan rijden en banden sparen voor finale ....

als je punten geeft per ronden en beste 2 of 3 laat tellen heb je ook niet zo last van ongelijke
omstandigheden op de baan ....

Je kunt dit wel weer opvangen door de finale met nieuwe banden te laten rijden ........

mvg Ronald

Joost, vorig jaar was 5 minuten dus zal dit jaar niet anders zijn. We hebben 5 kwalies en genoeg open en gesloten trainingsmogelijkheden om flink wat te gummen. :)

Persoonlijk vindt ik het wel goed dat er een mogelijk is om slechts op zondag te komen. Niet iedereen kan hem makkelijk vrij maken.
Maar is inderdaad wel niet echt eerlijk da deze mensen aan de start komen met nieuwe banden terwijl de mensen die al van de zaterdag aanwezig zijn er al 6 heats op hebben zitten.

Van mijn kant uit mag ik wel zeggen dat het een onwijs leuk, gezellig en geslaagd weekend was.

Iedereen van de MAC Baanbrekers bedankt voor de organisatie van deze race! De mensen van de kantine bedankt voor de koffie en de heerlijk frietjes saté! Alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid en de sponsoren van de race bedankt voor de leuke spullen die er stonden tijdens de loterij. Toch weer een lader erbij gekregen voor noppes!

Ik zeg op naar de Benelux+ 2013!!! :D

Was de eerste keer voor mij, maar zeker niet de laatste keer.
Sluit mij ook volledig bij Joost aan.

mvg Roy

Kan me alleen maar aansluiten. Gefeliciteerd aan alle prijzenrijders en dank aan de organisatie en alle vrijwilligers voor het opzetten van een leuk evenement. Ook Corally, Serpent en alle andere sponsors bedankt voor het sponsoren van het evenement en de loterij.

Volgend jaar ben ik er weer bij.

Laatst bewerkt:
Van mijn kant uit mag ik wel zeggen dat het een onwijs leuk, gezellig en geslaagd weekend was.

Iedereen van de MAC Baanbrekers bedankt voor de organisatie van deze race! De mensen van de kantine bedankt voor de koffie en de heerlijk frietjes saté! Alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid en de sponsoren van de race bedankt voor de leuke spullen die er stonden tijdens de loterij. Toch weer een lader erbij gekregen voor noppes!

Ik zeg op naar de Benelux+ 2013!!! :D

Gefeliciteerd met je overwinning Joost! Volgende keer alleen even ook de achterwielen uitknippen ;-)

Groet Robert

Thanx!!!

Ja de volgende kap wordt wel weer op de normale manier. Het was een leuk probeersel, had er geen nadeel en geen voordeel van op de baan. Maar de banden lopen wel degelijk aan aan de binnenkant dus de volgende keer gewoon weer open. :D

Back