Benelux + Race @ MAC de Baanbrekers

hahaha,
die 235mm MIX lola is ook specifiek voor de pro10 gemaakt...
( dus als ikzelf een body maak, specifiek voor de pro10 dan is het ok?)

nee roy dat mag niet.

Ik zou je adviseren die 200mm en 235mm lola's (en de kappen die daar op gebaseerd zijn) eerst in de 1/10 nitro klassen te (her)introduceren. Daar zijn ze ook voor bedoeld. In de 1/10 nitro klasse mag je vast je eigen kap maken.

Ik wens je veel succes, we merken wel wat de 1/10 nitro rijders er van vinden ;)

Spijtig er zijn 5 mensen ingeschreven in de 13.5 stock klasse,klein verschil met de 49 Nederlanders die zich hebben ingeschreven voor het ETS van afgelopen weekend....

Heeft hier iemand enige verklaring voor?

Spijtig er zijn 5 mensen ingeschreven in de 13.5 stock klasse,klein verschil met de 49 Nederlanders die zich hebben ingeschreven voor het ETS van afgelopen weekend....

Hopelijk hebben die 49 rijders zich eerst helemaal op de ETS gericht en schrijven zich nu alsnog in voor de Benelux... Dus rijders schrijf je in, er is nog plaats.

Er zijn er weer 2 bij namelijk Mathieu Ketelaar en Hans van de Zande beide van de Mac de Baanbrekers.

ze staan er alleen nog niet bij.

kom jongens zeker de 13.5t stock inschrijven......!!!!!!!!

mvg Hans

Wat mij opvalt is dat er nog steeds weinig rijders op de lijsten staan terwijl er toch overal veel meer rijders zijn die naar dit soort races gaan???

Gr Patrick

Door je frustratie zo openlijk te uiten zullen er echt niet meer rijders komen. Probeer met argumenten te komen waarom dit HET evenement is, dat je gewoon niet kunt missen. Ik ga echt niet uit schuldgevoel inschrijven

Back