Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op de BeNeLux word de 13.5 volgens NK reglement gereden, de 10.5 volgens het BK reglement.
MJ
Dat had ik wel begrepen, maar als je heel star blijft vasthouden aan de regels waarmee een handje vol NK rijders rijdt, mis je wel een grote groep potentiele deelnemers die geen NK's rijden maar wel graag mee willen doen met zowel de ZAC als de Benelux. 13,5"blinky" wordt ook op clubs gereden en bij bijv. de DTC.
10,5T lijkt me overigens ook een leuke klasse, zeker in Rucphen. Maar ik wacht nog even met inschrijven tot het mooie weer zich aandient.
Ik zit net de reglementen nog eens te bekijken en zie dat de 13,5T klasse voor zowel de benelux als de ZAC met een SP regelaar gereden moet worden, terwijl bij de 10,5T wel meerdere merken toegestaan zijn.
Waarom worden er geen andere 0 graden regelaars toegestaan? Ik zie eigenlijk geen verschil tussen een 0 graden SP en een van een ander merk in Blinky mode (bijv.LPR SPX/Zero of HobbyWing).
ProTen klasse:
De body moet van het type Lemans prototype, PanCar, CanAm, GTP, GT of WSC zijn.
Alleen Pro10 bodies zijn toegestaan. Bodies bedoeld voor Nitro aangedreven modellen zoals Lola en Serpent Porsche en afgeleiden hiervan zoals de MIX Lola zijn niet toegestaan.