Benelux + Race @ MAC de Baanbrekers

LOL@Robert:D
Misschien een optie om toch maar een Pro10 aan te schaffen??
Kun je meteen de rest van de wedstrijden ook mee pakken;)
Of ga ik nu iets raars zeggen?:cool:

mvg Roy

Dank voor het aanbod, ik heb nog een Mulsane liggen met al voorgeboorde gaten. Zal zelf een voorbumper op maat moeten maken van wat rest stukjes kunststof.
Ik zie wel net in de reglementen dat Pro10 stock ook met de brede auto's is. Ik dacht altijd dat de stock met 200mm was en modified met de brede. Niet goed bestudeerd, maar ga eens over de race nadenken.

200mm of 235mm maakt niet veel uit. Heb zelf tijdens het NK2010 op rucphen een 200mm gereden tussen de brede auto's. Tijdens de laatste finale had ik eindelijk mijn setup voor elkaar en ben toen in de laatste finale als 2de geindigd. Terwijl ik 5de of 6de gekwalificeerd was. Ik had totaal geen moeite om de 235mm auto's bij te houden.

ps:
Je kunt de voorgeboorde gaten weer dichtmaken en nieuwe gaten boren zodat je de f103lm bumper kunt gebruiken? Is maar een idee.

Laatst bewerkt:
Bedankt tot nu al voor de goede reacties echt leuk dat mensen het gaaf vinden.

De ride banden zijn de zelfde als op de ETS dus het set wat je hier mee neemt kun je altijd gebruiken op de ETS voor de free practis. Maar dat moet natuurlijk een ieder voor zich bepalen.

Wij gaan er in ieder geval alles aan doen om het een super race te laten worden.

En........heel..........misschien..........komen..........er..........toch........wel.........toppers uit de RC wereld om hier toch nog even wat te testen voor het WK te Heemstede.

Gr Patrick

Leuk! en nog geen andere races gepland. Toch even in de agenda gezet. Maar wordt het dan Pro-Ten met een leasecontract (kijkt Joost lief aan :mrgreen:) of TC.....

Groet Robert

Ik heb dan zeker nog een '11 versie compleet staan dus... Zeg het maar, komen we wel uit haha... ;)

Misschien dat ook wij mee gaan doen in de ProTen klasse met onze Xray X10 Link en World GT body, dat is toch toegestaan in de ProTen Stock?

Maar we gaan eerst nog wat oefenen omdat we nog geen meter met de auto buiten hebben gereden............ Maar zoals mijn ervaring uit het verleden reden we met een CCT net zoveel ronden als met een ProTen 235mm, dus.........het proberen waard toch?

Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Gewoon inschrijven en een paar wedstrijden van te voren mee pakken.
BV ZAC en of NK's

mvg Roy

naast de trainingsmogelijkheden op vrijdag en zondagmorgen krijg je met 2 controlled practise 5 kwalificaties en 3 finales gegarandeerd veel plezier :thumbsup:

ik zie alleen maar reacties van pro10 rijders waar zijn de touring rijders? toch te hoge inschrijfkosten met verplichte banden?

Ik weet echt niet waarom je steeds blijft pijpzeiken over vermeende hoge inschrijfkosten en een verplichte band want élk groot on-road RC evenement heeft verplichte banden. Zelfs de meeste clubs hebben op hun clubraces een verplichte band om mee te rijden en als je de kosten los haalt van elkaar en gaat kijken wat een setje van die banden kost dan ben je dus voor dát setje banden gewoon goedkoper uit als dat je inschrijfgeld betaald en zo'n zelfde setje in de winkel gaat kopen.

Ik denk dat het dus wenselijk is dat je dit soort stokerij een beetje indimt. Als je het te duur vind, schrijf je dan gewoon niet in maar ga niet lopen zeiken over een prijs die jij te hoog vind terwijl dat in werkelijkheid zeker wel meevalt.

Beetje jammer!

Trouwens, het is algemeen bekend dat de rijders in NL zich pas op een later tijdstip in gaan schrijven voor races, daarnaast zijn er een hoop rijders die alleen lezen op dit forum of niet op dit forum aanwezig zijn maar wel op deze race af gaan komen.
Je post is dus aan alle kanten een beetje kortzichtig en je conclusies gewoon onwaar.

Je hebt gelijk Joost, laat die jongen maar lekker rondjes op het pleintje rijden. Hij moet zich niet zo druk maken over een set banden en een wedstrijd waar hij toch niet aan mee gaat doen.

Als hij toch alleen maar op het pleintje gaat rijden kan hij inderdaad zelf bepalen welke banden hij gaat gebruiken. Daar zal hij vast geen set van Ride voor gebruiken!!!

Baal er gewoon van als er een club een hoop tijd en effort ergens in steekt en dat er dan zulke mensen op die manier reargeren. De Benelux+ is nu al twee jaar een supergaaf en mooi evenement en dat wil ik graag zo houden...

ik zie alleen maar reacties van pro10 rijders waar zijn de touring rijders?

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat vooral de pancar en Traxxas liefhebbers erg actief zijn op dit forum. Vandaar dat het logisch is dat in dit geval vooral reacties uit de pro 10 hoek komen.

Het inschrijfgeld is met € 15 voor twee dagen racen zeker niet hoog, zeker op zo'n mooi circuit en top accomodatie. En de deal voor een set banden voor €25 is erg scherp geprijsd.

Ik heb al plannen voor het weekend maar ben er alles aan het doen om mee te kunnen doen. Zal met of een voorwiel aandrijver of een achterwielaandrijver worden (of allebei ;))

@Joost.....Maak je niet te druk he;)
Is al die drukte niet waard.
Als je toch niet van plan bent om mee te doen vanwege de "hoge" :rolleyes: kosten zou je eigenlijk gewoon je snater moeten houden op een topic.
Het is de bedoeling dat er wat zinnigs neer gezet word of dat je meld dat je mee doet en in welke klasse.
Dan blijf je tenminste een beetje ontopic.
@Ericjan....Ik ben zelf ook een TC rijder maar heb absoluut geen moeite met dit inschrijfgeld als ik in die klasse mee zou willen doen:)
Je zal er altijd mensen bij hebben die overal op/aanmerkingen over hebben maar je ziet ze nagenoeg nooit op een wedstrijd.

mvg Roy

Dank je jongens

En echt waar zoals al gezegt wij steken er met veel mensen heel veel tijd in om dit jaar de race nog mooier weg te zetten voor jullie allemaal.

Gr Patrick

Anytime Patrick, het is een ontzettend gaaf evenement waar ik toch elk jaar wel weer naar uit kijk. En dat de Baanbrekers flink aan de weg aan het timmeren zijn getuigd wel weer van het plaatsen van de nieuwe kantine.

Vraagje, komt er ook nog een douche gelegenheid op de baan? Of zit dat er nog niet in?

Anyway, het wordt weer een gaaf weekend!!! :D

Hoi Joost.

Wij hopen dat op het moment van de race dat de douche ook in werking is.
Het is er allemaal al maar onze vrijwilligers doen heel hard hun best om alles aan te sluiten.

Gr Patrick

Ah okee, ja dat begrijp ik. Het is ook een bult werk om te verzetten dus als het lukt is het mooi en anders is het pech hebben toch...

Back