---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

Hello guys,

My Dutch is very limited, but from what I understood, there has been no dates set yet?

If you have, can you let me know? I'd definitely would love to show up and watch the racing.

Kwam deze tegen... Ziet er wel spannend en snel uit. Misschien hier en daar extra bochtje was leuker geweest, maar wel top gemaakt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die bogen zijn makkelijk te maken met pvc buizen en wat doek eraan.
Doek kun je zo halen op de markt en je stikt er een zoom in waar je de buis door kunt halen en klaar.
Beetje leuke print zien te vinden en je hebt mooie gates die duidelijk zichtbaar zijn tijdens het racen.

crap die mannen gaan hard.

zo zie je maar dat met poortjes de meest saaie grasvlakte zo is om te toveren tot racetrack.

en of je daar nu time trials of race met meerderen tegelijk door vliegt is me om het even ;)

voorwaarde voor mij zou wel veel markers zijn dat de track duidelijk te volgen is.

De track is toch niet lastig gerard :). altijd een poortje of vlag in zicht ;).

Maar dit vind ik ook inderdaad super. Je kan overal een track maken zoals jij die wilt. Je hoeft niet meer te klooien met locaties zoeken. Gewoon makkelijke locatie vlakbij parkeerplaatsen enzo.

Er zijn inderdaad allerlei manieren om zoiets te maken. die vlaggen zijn ook geloof ik via ebay te bestellen. zal nog eens de link opzoeken.

De track is toch niet lastig gerard :). altijd een poortje of vlag in zicht ;).

Maar dit vind ik ook inderdaad super. Je kan overal een track maken zoals jij die wilt. Je hoeft niet meer te klooien met locaties zoeken. Gewoon makkelijke locatie vlakbij parkeerplaatsen enzo.

Er zijn inderdaad allerlei manieren om zoiets te maken. die vlaggen zijn ook geloof ik via ebay te bestellen. zal nog eens de link opzoeken.
http://www.rotorhill.com

Is dit miss iets wat je zoekt boris?

Ik vind die poortjes in de video wel groot mag wel wat smaller rond de 1 meter breed en 1 meter hoog lijkt me beter. Moet wel beetje skil bij komen kijken:thumbsup:

http://www.rotorhill.com

Is dit miss iets wat je zoekt boris?
Ja zoiets. Die heb ik al gezien en die gebruiken ze in de video ook.
Ik vind die poortjes in de video wel groot mag wel wat smaller rond de 1 meter breed en 1 meter hoog lijkt me beter. Moet wel beetje skil bij komen kijken[emoji106]
Ik denk dat de gates goed genoeg zijn. Denk dat je anders makkelijk veel mid-airs krijgt. Je gaat daar met meer man soms doorheen :)
Ik ben ervan overtuigt dat je moeilijkheidsgraad introduceert je door meer bochten. Een slalompje zou al genoeg zijn.

Maar je racet ook niet alleen. er zijn andere voor en achter je. Dat maakt het wel lastiger.

1x1 meter is veel te kklein.

dit formaat is goed dan kan je er de snelheid ook inhouden.

je kan beter een race hebben die door iedereen te vliegen is en dan de skills in de bochten introduceren als de race moeilijk maken om door kleine poortjes te vliegen.
dan klatsen de mensen op de poortjes en ze moeten de route aangeven geen obstakel zijn.

De skills komen vanzelf naar voren.... Diegene met de beste skills blijven toch meestal als laatste over.

Je zou ook zelfs bijvoorbeeld in de finale ronde 1 of 2 bochten erbij kunnen doen. zo wordt de ronde ook compleet anders

Schitterend idee, al ben ik zelf nog ver verwijderd van racen (&FPV)..
Eerst leren vliegen is de boodschap hier.
Khoop wel ooit eens deel te nemen.

Persoonlijk vind ik dat de grootte van de poortjes er niet toe doet, beter wat groter zodat iedereen makkelijker de races kan uitvliegen ipv te crashen
Het is geen behendigheidsparcour maar een race.. belangrijkste is dus je "waypoints" halen en als eerste aan te komen.

een ander ideetje mss?

Het zal allicht meer werk zijn om dit op te stellen maar mss is een behendigheidsparcour ook geen slecht gedacht?
Terwijl de races bezig zijn en anderen "moeten" wachten maar willen vliegen... op tijd een behendigheidsparcour afleggen?
Bepaalde doelen op hoogte, nauwe doorgangen, op onder tussen... slalom... etc.

In men middelbare school heb ik ooit deelgenomen aan een telegeleide auto race.
Daar kon je de race (4 deelnemers per heat) een rechthoek rond het behendigheidsparcour doen, en vervolgens, of tussendoor het behendigheidsparcour.
Bij de race 1e geworden en behendigheid de 2e tijd neergezet.. ook al is dit bijna 20jaar geleden, toch enige fierheid hier :)

Je zit dan met de frequenties.
of je moet dat behendigheid parcours 1 km verderop doen.
Lijkt me niet haalbaar.

Gewoon kijken naar de races en mogelijk live beelden op groot scherm zou het wachten kunnen opleuken.

haha Gerard_nl

zal zeker weten moeilijk vliegen zijn .,
zeker met die Felle LEDS en de donkere Avond/Nacht achtergrond!!

Bedoelde met Hardcore .. dat ik Speed/snelheid mis :)
dit is echt een Behendigheids Race .. elke Stick-input moet zitten
omdat alles zo klein opgezet is .. !

maaar ziet er echt Fun uit en denk dat het ook super vet is om tedoen ..

Back