Bell P59-Airacomet

  • Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
gear kan volgens HK 7 kg hebben

full


Gr
Dick.

Heb je een link, naar deze retracts op HK.
Heb gekeken, maar krijg geen 7 kilo versies gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De eerste flap zit op zijn plaats.:)

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Flap scharnierpunten verlijmd,
aileron zit al op zijn plaats.

full


Detail van de bevestiging lager pen.

full


Nu komt het glassen wel heel dicht bij.
Klieder werk heb er een hekel aan, moet toch gebeuren:yes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schitterend gemaakt Dick, zal Ilja eens wat foto`s doorsturen zal die wel leuk vinden.

En eh, Leon kan toch heel goed glassen ;-)
 
Netjes Dick,

Toch de binnenste rib nog losgehaalt.......
mooi gedaan met die pen zo dat heppie mooi bedacht :D

Als je één keer aan het glassen bent ga je het wel leuk vinden.........of niet......kan ook ;)

mijn eerste x zag ik ook tegen op maar dat viel me reuze mee (waren drijvers) dit had ik met wat oudere G4 gedaan was wat dikker.......
 
He Edwin ik had de rib laten staan om de boel goed uit te richten, het verlijmen gebeurd zonder roer dan loop je geen kans dat alles vastplakt.
 
Testrapport van de Kingtech K100 G. van de eerste 7 Min, de Fadec slaat de laatste 51 minuten draaitijd op.

full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Dick,

verwacht het pompje morgen toch wel weer terug.
Gaat die er weer in en draaien maar, wil zaterdag de 9e weer eens zien te gaan vliegen.


Mooi progje voor de ECU, heeft mij een hoop duidelijkheid gebracht.
 
De P 59 krijgt gezelschap.

pakket is binnen, goed werk Berto!

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is het, wat is het.

Wel eerst die 59 af want anders gaan we dezelfde weddenschap aan of mijn Pampa eerder zijn maiden maakt dan die 59 van jouw:p
 
Verplaatst nieuw draadje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verplaatst naar nieuw draadje.



full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tijd voor een apart draadje Dick. Denk steeds dat er vooruitgang is aan de P-59 ;-)
 
He Berto ik moet steeds wat koolstofband verwerken in de romp van de P59 dit gebeurd met epoxy daarna wat houtwerk verwijderen de epoxy is een 24 uur harder dit vraagt nog al wat tijd.
Ik moet wat grotere tanks monteren vandaar;).
ik heb al wel de draadboom met stekkers klaar van romp naar vleugels.
remmen landingsgestel en aileron, flap servo,s komen in de romp.

full


gr
Dick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vanmorgen schuimplaat gehaald.
kan beginnen met het maken van de tanks.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De beide blokken geschuurd de scherpe hoeken eraf gehaald, nu maar glassen.
ik gebruik hiervoor keperweefsel kun je lekker in de hoeken verwerken.

full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top