Bell P59-Airacomet

  • Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Vandaag de neusconussen van de P59 en de U2 binnen, kan er weer tegenaan

IMG_2311.JPG
 
IMG_2320.JPG


Nog wat stikkers en de blanke lak mat
 

Bijlagen

  • IMG_2321.JPG
    IMG_2321.JPG
    194,2 KB · Weergaven: 221
Hallo Berto en Ray ik zit de hele middag te kijken of ze op de goede plek zitten Na uit meten toch weer kijken of het goed zit ik heb langzaam hardende epoxy gebruikt zodat ik nog kan corrigeren.
Er komen nog pennen in de houders om alles goed vast te lijmen ze zijn ook volledig demontabel, met paspennen.
Dit is ook het laatste, meer detail kan ik niet meer ontdekken.
 
Mooi gedaan Dick! En t volgende project word al naar gekeken zie ik? Een A-10? [emoji16]

Dank je Melvin: De A10 och we moeten af en toe een beetje dromen.
Deze kist was een aantal jaren geleden aan de zware kant dat heeft men volgens mij nu wel opgelost.
Het is ook een bakbeest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Drama: kreeg ik de schroef niet meer los de kop van de inbusbout compleet versleten.
Niet goed opgelet de diepte van de inbus was 2 mm.
Daar zit je dan met veel extra werk hoe krijg je de pylon er af, ( leve de slijpschijven.)
Dus zelf maar speciale torx schroeven gemaakt T20.

IMG_2331.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is erin geperst met smeerolie materiaal 7075 T6 aluminium hoeveel ton de pers kan drukken weet ik niet
de pers had er geen moete mee, aan de binnen kant van de pylon tanks zitten plastiek geleide bussen.

de tanks zitten er weer onder, nu is de onderkant aan de beurt voor detail.

IMG_2332.JPG
 
Dank je Cees, ben nog met wat na werkzaamheden bezig en dan stop ik er weer mee.

groeten
Dick.
 
Back
Top