help hem even op weg.
OK, de winkel in Pijnacker is Quartel Modelbouw; in Bleiswijk RCtechnics. Laatstgenoemde heeft zeer beperkte openingstijden; is vooral webwinkel.
De Riser staat bij Hobby In op de website; kost EUR 49,50.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
help hem even op weg.
Arjan (PH_AJH),... daarnaast vraag ik me af of een link op pagina 4 nog als belangrijk wordt gezien.
...
Daarbij komt ook nog als het zwaartepunt niet goed ligt en je de theorie erachter niet kent dat het vlieggedrag heel onlogisch overkomt.
Bericht middels klik op... waarschijnlijk niet meer haalbaar, omdat je jouw bericht-1 niet meer mag editen. ...
En lukt het dan of wordt je voor een maand ge-banned? LOL... mag ik, mag ik, toe nouououou, pleasssse?), met de correctie/aanvulling
Een samenvatting plus link naar het draadje lijkt me het beste.
Je wilt beginnen met model-zweefvliegen. Maar waar moet je op letten? Hierbij wat overwegingen.
Linkjes:
- Zelf een Medicine Man zwever van tekening bouwen (met tekening en instructies er bij)
- Keuze van een zender
- Bespannen met zijde en spanlak
- Handleiding bespannen met Oracover
- Elapor, EPP, EPO
- Diverse wedstrijdklassen met zweefvliegtuigen:F3J, F3K, F5B, F5J
- Boeken over het vliegen met zweef-modellen: http://www.bol.com/nl/c/nederlandse...ucts/sort/bestverkocht_10/alle-artikelen.html