beginnen met quadcopter

Ik ben tot conclusie gekomen met deze instellingen door verschilende keren andere instelingen te proberen
Mischien kunnen Julie foto's posten hoe Julie de instelingen hebben
Mvg sander

Laatst bewerkt door een moderator:
Instellingen kan je niet 1 op 1 van iemand overnemen ;)

Begin maar eens met de standaard instellingen terug te zetten, dan zal ie al gelijk een stuk beter vliegen!

Net alles op de standaart instellingen gezet alleen je hoort de motoren dan soms in een keer heel hard draaien en me quad wiebelt wat meer. Maar hij flipte vandaag niet meer over. Ik zal ook een video poste.

nee, ik heb hem nog niet geupdate ( heb niet zo'n kabel ervoor) dus mijn vraag was heeft iemand rond om de regio arnhem er een die met zou willen helpen met update?

Kan je hetzelfde filmpje nog een keertje uploaden maar dan zonder muziek zodat het geluid van de motoren hoorbaar is?

Zo'n USBASP kabel kost maar een paar dollar bij hobbyking ;)

Klinkt goed!

Begin nu maar eens met je roll en pitch Pgain (zijn als het goed is gelinkt) met stapjes van 10 omhoog te zetten tot je quad begint te oscilleren (trillen). Als je dat punt bereikt hebt met stapjes van 5 terug gaan tot de oscillatie net weg is.

Daarna hetzelfde voor je yaw.

Mocht ie te fel worden hierdoor (hoort zo) dan kan je op je zender wat expo instellen op aileron en elevator, begin met 20% en kijk vanaf daar wat je zelf het fijnste vind vliegen.
Expo maakt je sticks rond het middenpunt ietsjes ongevoeliger, maar op de uiteindes heb je nog wel je volledige uitslag.

hier is nog een flimpje met de Pgain's hoger boBvs4pqg8k[/media] more stable - YouTube

alleen bij ongeveer 35 seconden wou die draaien, je hoort de motors ook wat meer toeren draaien. komt dat door de wind?

en ik vind hem nu goed vliegen maar ik wil een ding er aan toevoegen zover dat mogelijk is en dat is als je elevator,aileron stick naar rechts, voren of link,achteren dat die in die posietsie blijft vliegen tot dat je tegen stuurt.

alvast bedankt voor het helpen

zoals je hier kunt zien: SQkzrGMtY14[/media] Sport QUADCOPTER Promo Reel - YouTube

mvg,sander

Bij 35 seconden draait ie best ver, het zou kunnen dat het de wind is als ie onder het afdakje door komt. Je Yaw Pgains ook al omhoog gedaan?

Het door blijven vliegen als je de stick loslaat doet ie als je self level uit zet.

ja ik denk ook dat het aan de wind ligt.

De yaw pgains heb ik verhoogt tot dat die een beetje begon de draaien naar verschillende kanten en ben toen met stapje van 5 omlaag gegaan tot dat die het niet meer deed maar hij vliegt inderdaad wel strakker nu.

Ik zal morgen nog wel even kijken hoe het zet met het doorvliegen want tot nu toe ging die gewoon weer recht. Maar de instelling zijn nu anders. ( vlieg niet met auto-level )

Back