beginnen met quadcopter

hallo ik ben een vriend van sander (sanderw13) wij gaan allebij er 1 bouwen
ik heb net de eerste spullen binnen de motoren (ze zijn rrdelijk klijn nog) en de props

ja ik maak wat filmpje voor op me youtube kanaal. alleen bij gaat de bestelling wat minder snel omdat ik met credit card heb betaald en dan moeten ze foto van je credit card hebben en ja daar gaan een paar dagen over heen.

Dat lijkt me niet echt verstandig om een kopie (foto) van je credicard te sturen. Bij een leverancier die daar om vraagt gaan gelijk mijn nekharen overeind staan.

nee ik moest een foto van de laaste 4 cijfers van me credit card en de volledige naam de rest mocht ik bedekken met iets maar me pakketjes is ingepakt dus ze zullen vandaag of morgen naar nederland komen

Ik wou dat ik een creditcard had op mijn 15e vroeger.Ha ha ha ha
Zelfs tegenwoordig met mijn 42 lentes heb ik er nog geen eentje.
Wens ik jullie straks wel ontzettend veel bouw en vliegplezier.
Gaat vast helemaal goed komen.
Genieten maximaal van de hobby.
Vr Gr D

PHP:
heb me pakketjes ontvangen uit het nederlandse warehuis. en ik heb alle + en - draden al aan elkaar gesoldeerd en wat verlichting er in gemaakt.

full
full
full
full

en nog een kleine video van de verlichting.

hEpUkDli7HE[/media] on my quadcopter - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zit nu al bijna 2 weken te wachten op het pakketje dat ik uit china heb besteld alleen hij word nu al 2 dagen vast gehouden bij de douane alleen heeft iemand hier ervaring mee en wat moet ik doen?

Date # Location Delivery Status
22-Apr-2013 Hong Kong Item posted and is being processed.
22-Apr-2013 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 23-Apr-2013
24-Apr-2013 Netherlands Arrived and is being processed.
24-Apr-2013 Netherlands Pending customs inspection.

Wachten.....2 dagen is niks. Paketje kan ieder moment binnenkomen.
Bij mij zijn ze soms 2weken bij de douane.

maar stel dat ik langer moet wachten, kan ik daar nog iets tegen doen want ik heb nog nooit gehad dat die zo lang ligt.

en ik heb dit pakketje bestelt omdat ik graag met me quad wou vliegen in de mei vakantie.

oh ja en me pakketje is via hongkong post verzonden

ze willen wat meer informatie over me pakketje dus moet ik dit invullen alleen ik snap niet was alles betekent zouden jullie me kunnen helpen.

en moet ik de echt prijs van me pakketje erbij zetten of kan ik bijv. zeggen dat het pakketje 90 dollar was?
ITEM NUMBER
EA156878450HK
MAIL CATEGORY
Outward Speedpost
DATE OF POSTING
22/04/2013
OFFICE OF POSTING
KOWLOON SPEEDPOST OPERATIONS CENTRE
POSTING INFORMATION *
INSURED AMOUNT AT POST OFFICE (HK$)
DESCRIPTION OF CONTENT AND PACKING *

VALUE OF CONTENT ($) CURRENCY
REASON FOR ENQUIRY *

CERTIFICATE OF POSTING

SENDER INFORMATION *
NAME
FLAT, BLOCK & FLOOR
NAME OF BLDG.
NUMBER AND
NAME OF ST.
DISTRICT
COUNTRY
ADDRESSEE INFORMATION AS SHOWN ON THE POSTAL ARTICLES *
NAME
FLAT, BLOCK & FLOOR
NAME OF BLDG.
NUMBER AND
NAME OF ST.
DISTRICT
COUNTRY
THE ENQUIRER IS * Sender Addressee Authorised Agent
ENQUIRER CONTACT *
DAYTIME LOCAL TELEPHONE NUMBER EXT.
EMAIL
PREFERRED CONTACT METHOD IN WRITING
LANGUAGE OF CORRESPONDENCE *
Chinese English

ik heb geluk heb het formulier nog niet ingevuld en me pakketje word Vedder verzonden,

hij komt hierheen ik ben benieuwd, ik zal later deze week foto's posten als ik het pakketje heb en dan ga ik maar eens wat uurtje op me hobby kamer zitten en hem bouwen. heb lekker 2 weekjes vakantie dus moet lukken.

Ik heb inmiddels alles ontvingen, lekker vandaag de hele dag gebouwd, alles in
Elkaar gezet en ingesteld met de volgende instellingen:
ajyhevum.jpg
e2y9u8eg.jpg
qegatu6y.jpg

Heb 3 keer goed gevlogen zelfs een paar keer hoger dan het huis, alleen ik wou snel hoogte maakte en toen kantelde die op eens naar mij kant, gelukkig niks kapot, alleen waar kan hét aan liggen.
qatyryqu.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je self level aangezet?

De KK2.0 vliegt al heel goed op stock settings, volgens mij (aan je foto te zien) heb jij iets andere instellingen gemaakt?

Let wel op dat self level pas goed werkt vanaf firmware 1.4 of hoger, dus meteen even updaten als je die nog niet hebt.

Dat staat uiteraard buiten kijf :) Versie 1.5 vliegt rock solid.

Back