Een vraag betreft de bec functie in mijn 80A regelaar.
Onlangs is de kist waar deze regelaar inzat naar beneden gekomen..
Eigenlijk is alles gewoon nog in orde op de regelaar na.
De Bec functie van de regelaar werkt niet meer naar behoren.
Deze doet namelijk het volgende:
- Bij aansluiten van alleen de regelaar op de ontvanger werkt alles normaal
- Op het moment dat er iets extra's wordt aangesloten op de ontvanger knalt de bec eruit en reageert nergens meer op.
Wanneer ik de accu opnieuw aansluit lijkt het erop alsof de regelaar de puls die je normaal terughoort in de motor bij het opstarten ook door de bec stuurt. De servo welke aangesloten geeft deze piepjes namelijk ook, ontvanger reageert nog steeds nergens op.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Vind het vrij apart dat op het moment er servo's bij aankomen de regelaar ermee ophoudt. Wanneer alleen de regelaar aangesloten werkt deze naar behoren(ook bij volle belasting).
Mochten iemand tips/adviezen hebben hoor ik dat graag!
Bij voorbaat dank!
Onlangs is de kist waar deze regelaar inzat naar beneden gekomen..
Eigenlijk is alles gewoon nog in orde op de regelaar na.
De Bec functie van de regelaar werkt niet meer naar behoren.
Deze doet namelijk het volgende:
- Bij aansluiten van alleen de regelaar op de ontvanger werkt alles normaal
- Op het moment dat er iets extra's wordt aangesloten op de ontvanger knalt de bec eruit en reageert nergens meer op.
Wanneer ik de accu opnieuw aansluit lijkt het erop alsof de regelaar de puls die je normaal terughoort in de motor bij het opstarten ook door de bec stuurt. De servo welke aangesloten geeft deze piepjes namelijk ook, ontvanger reageert nog steeds nergens op.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Vind het vrij apart dat op het moment er servo's bij aankomen de regelaar ermee ophoudt. Wanneer alleen de regelaar aangesloten werkt deze naar behoren(ook bij volle belasting).
Mochten iemand tips/adviezen hebben hoor ik dat graag!
Bij voorbaat dank!