banen voor alle offroad

@ RTO,
is goed ons seizoen begint zo rond eind Maart/begin April, er is dan -in ieder geval op de zondagen- iemand van het bestuur aanwezig.

we komen natuurlijk ook bij jullie buurten als het zover is :)

Alvast fijne feestdagen......

Ik zag op jullie forum de discussie over de baanafzetting. Drainage buis werkt prima maar zoals werd aangegeven de beugels die je soms ziet moet je niet doen. Je moet er pennen (mega lange spijkers, bouten of tentharingen) doorheen steken. Bovendien leg de drainage buis in een klein geultje dat hij 1/4 in de grond ligt. De buis ligt op die manier erg stevig. De pennen houden hem goed vast. Bij bocht uit plekken een pen extra of grond tegen de achterkant voor wat extra stevigheid.

Iemand zei dat de buis 1,50 per meter koste maar dat is gelul. Ik heb laatst via marktplaats 350 meter voor 100 euro gekocht vokr me privebaan.

Veel succes met de opbouw in ieder geval! In de zomer kom ik zeker eens kijken/rijden.

Kunnen jullie iets specifieker aangeven waar de baan is? Ik was vandaag op het midland circuit terrein en waar ik ook kijk niets wat op een rc offroad baan lijkt?! Je noemde zelf naast de kartbaan? Ik was daar vanmiddag, mooie kartbaan hoor en toevallig wat bekenden die daar aan hey rijden waren maar ik heb een rondje gelopen en niets gezien wat op een offroad rc baan leek.

Waar is het? Hoe kom je er?

Kunnen jullie iets specifieker aangeven waar de baan is? Ik was vandaag op het midland circuit terrein en waar ik ook kijk niets wat op een rc offroad baan lijkt?! Je noemde zelf naast de kartbaan? Ik was daar vanmiddag, mooie kartbaan hoor en toevallig wat bekenden die daar aan hey rijden waren maar ik heb een rondje gelopen en niets gezien wat op een offroad rc baan leek.

Waar is het? Hoe kom je er?

Ben zelf lid van de on-road vereniging (op de hoek), maar kan je-denk ik-wel vertellen waar je heen moet.
Volgens mij moet je de afslag naar de ANWB nemen en dan via de inrit van de Motorspeedway.
Het ligt zeg maar tussen de kartbaan en de motorspeedway baan
@ RCRTO, Toch?

succes en veel plezier

gr. rene (MRM)

Ben zelf lid van de on-road vereniging (op de hoek), maar kan je-denk ik-wel vertellen waar je heen moet.
Volgens mij moet je de afslag naar de ANWB nemen en dan via de inrit van de Motorspeedway.
Het ligt zeg maar tussen de kartbaan en de motorspeedway baan
@ RCRTO, Toch?

succes en veel plezier

gr. rene (MRM)

Je bedoelt dus voor het parkeerterrein van het circuit waar ook mrm zit links, voor bij de motor crossbaan en dan de laatste rechts dus vlak voor het anwb testcentrum? Dan ga ik daar zondag eens kijken.

Je bedoelt dus voor het parkeerterrein van het circuit waar ook mrm zit links, voor bij de motor crossbaan en dan de laatste rechts dus vlak voor het anwb testcentrum? Dan ga ik daar zondag eens kijken.

Yep, als ik het mij goed herinner wel :p

veel plezier

Klopt idd..voor de elektro baan linksaf..ingang van motorcross pakken en gelijk bij bord motorcross links naar achter..onze eigen ingang komt zsm!!

Hoe staat het ervoor mannen? Kunnen we al rijden?

Edit: dan bedoel ik de vermeende plannen voor een 1:10/1:8 baan. Ik heb geen bigscale en met een truggy is die baan nou ook weer niet zo uitdagend.

Ja hoor dat kan zeker!
AS maandag hebben we een 3 uur race voor de bigscale

We gaan graag ook met de nitro en elektro klassen op de baan toevoegen maar zoeken daarvoor hulp en interresse!

Hallo mensen,

Hoe was de 3 uurs race verlopen?, jullie hadden het weer wel mee! :D

Heb al wel wat foto's gezien van de gelukkige winnaars en van de baan opbouw.

En voor wat betreft de 1/10 off-road rijders, het is onze ervaring bij MRM dat het een beetje een kip en ei verhaal is.
Je moet wat hebben voordat men komt, maar we hebben 22 juni as. de on-road fun dag ism RC promotie en M-Auto.

Deze 2 (RC promotie en M-Auto) organiseren ook off-road fun dagen, misschien dat jullie eens langs kunnen komen om een balletje op te gooien om zoiets ook bij jullie te doen.
tis maar een idee......;)

groetjes en succes,
rene

Back