B
brbvin
Guest
Help...?!
ik weet het niet meer...
Ik kwam voor de eerste keer bij hoogtij met mijn nieuwe tamiya nitro force (die ik zelf in elkaar gezet heb). En opeens gaat mijn auto er vandoor. hij rijd zo het water in met volle toeren.
ik rende snel naar mijn auto en liet hem met schoolmaken met een luchtcompressor. Toen ging ik weer naar huis en heb ik alles verder nog beter schoon gemaakt en mijn schakelaar gemaakt (die door het water kapot was gegaan). Daarna probeerde ik mijn auto te starten. Moter ging niet aan ookal heb ik het zo vaak geprobeert
ik op de fiets naar minicars gegaan om mijn auto te laten bekijken. bleek mijn moter te weinig compressie te hebben door mijn cilinder die kapot gegaan was. Ik een nieuwe cilinderkop+zuiger kopen en in bouwen. daarna weer proberen te starten en mijn moter ging niet aan. Ik weet het echt niet meer ik heb echt alles geprobeert en ik heb nog een nieuwe auto ook! :cry: Kan iemand mij helpen??
(simpele dingen als gloeiplug enz. heb ik natuurlijk al bekeken)
(voor mail stuur a.u.b. naar: vvinc@live.nl)
van: Vincent
ik weet het niet meer...
Ik kwam voor de eerste keer bij hoogtij met mijn nieuwe tamiya nitro force (die ik zelf in elkaar gezet heb). En opeens gaat mijn auto er vandoor. hij rijd zo het water in met volle toeren.
ik rende snel naar mijn auto en liet hem met schoolmaken met een luchtcompressor. Toen ging ik weer naar huis en heb ik alles verder nog beter schoon gemaakt en mijn schakelaar gemaakt (die door het water kapot was gegaan). Daarna probeerde ik mijn auto te starten. Moter ging niet aan ookal heb ik het zo vaak geprobeert

(simpele dingen als gloeiplug enz. heb ik natuurlijk al bekeken)
(voor mail stuur a.u.b. naar: vvinc@live.nl)
van: Vincent