jan brilman Forum veteraan zondag om 13:02 #601 Vincent de Bode zei: was ik net een andere kist aan het tekenen Klik om te vergroten... Daar zijn we natuurlijk allemaal erg benieuwd naar, wat dat dan was. (Je maakt nogal eens bijzondere keuzen . . .) En ja, mooi dat je de Elephant gaat afbouwen.
Vincent de Bode zei: was ik net een andere kist aan het tekenen Klik om te vergroten... Daar zijn we natuurlijk allemaal erg benieuwd naar, wat dat dan was. (Je maakt nogal eens bijzondere keuzen . . .) En ja, mooi dat je de Elephant gaat afbouwen.
Vincent de Bode PH-SAM zondag om 19:40 #602 Tja, ik wil eerst nog een paar dingen uitzoeken en dan begin ik er een draadje over, geduld. Ja het is wel iets aparts!
Tja, ik wil eerst nog een paar dingen uitzoeken en dan begin ik er een draadje over, geduld. Ja het is wel iets aparts!
flymax PH-SAM zondag om 21:59 #603 Vincent de Bode zei: Tja, ik wil eerst nog een paar dingen uitzoeken en dan begin ik er een draadje over, geduld. Ja het is wel iets aparts! Klik om te vergroten... We wachten met spanning af!
Vincent de Bode zei: Tja, ik wil eerst nog een paar dingen uitzoeken en dan begin ik er een draadje over, geduld. Ja het is wel iets aparts! Klik om te vergroten... We wachten met spanning af!