Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De motoras is behoorlijk lang, omdat het kunststof yoke er op geschroefd is. De motor is dusdanig ingebouwd, dat die niet demontabel is zonder destructieve maatregelen, dus afdraaien valt af.Prop adapter uitboren, of de motor-as afdraaien.
Ik denk dat ik een paar stukken carbon 5 x 1 mm in het laatste rechte deel van de staartboom lijm in een poging die stijver te maken.
Meer dan meenemen is het niet geworden; de wind was alle dagen rond de 4 Bft en vlagerig, met de relatief kleine veldjes, omzoomd door houtwallen. Ik heb het risico niet genomen. Wel elke dag twee Lipo's LOS leeggevlogen met m'n tricopter, soms de Mobius of de Osmo Action er op; die beelden zijn door de turbulentie redelijk angstwekkend en absoluut niet cinematografisch...Ik denk er over om de ASW-28 mee te nemen naar de camping volgende week, als er minder wind staat, is starten op de motor handiger dan een lijnstart, gezien de beperkte ruimte bij de camping.