heeft iemand daar dan een linkje naartoe. Ik kon dat verslag nog niet vinden.Edwinhpi zei:...
Maar denk dat die bijna het zelfde bouwd als de BJ4We daar heeft pasqual ooit eens een bouwverslag van gemaakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heeft iemand daar dan een linkje naartoe. Ik kon dat verslag nog niet vinden.Edwinhpi zei:...
Maar denk dat die bijna het zelfde bouwd als de BJ4We daar heeft pasqual ooit eens een bouwverslag van gemaakt.
Low_E zei:heeft iemand daar dan een linkje naartoe. Ik kon dat verslag nog niet vinden.Edwinhpi zei:...
somerwil zei:Gelukkig is Jaap gestopt met Moderator spelen anders kreeg ik een gele kaart :wink:
Jaap J. zei:somerwil zei:Gelukkig is Jaap gestopt met Moderator spelen anders kreeg ik een gele kaart :wink:
Ohja, zelfs over mijn graf heen krijg ik nog een sneer uit de offroadhoek. Vaarwel laatste twijfel om ooit nog lid te worden bij MVB :wink:![]()
Vaarwel laatste twijfel om ooit nog lid te worden bij MVB
somerwil zei:Serieus?
Chris van der Hagen zei:Dat ging makkelijk, Mike :wink:
Jaap J. zei:Chris van der Hagen zei:Dat ging makkelijk, Mike :wink:
Jij hoeft je al helemaal geen zorgen te maken dat ik lid word van een club waar jij ook lid bent
Ach,Jaap we zijn allemaal je vrienden bij de MVB..... :evil:
(en we missen je wel als modderhater.... :teacher: )
Axel.k zei:Ach,Jaap we zijn allemaal je vrienden bij de MVB..... :evil: