Asso electro 1/10 B44

Edwinhpi zei:
...
Maar denk dat die bijna het zelfde bouwd als de BJ4We daar heeft pasqual ooit eens een bouwverslag van gemaakt.
heeft iemand daar dan een linkje naartoe. Ik kon dat verslag nog niet vinden.

Zondag alleen 2D! Ik rij geen meter meer met de D4 totdat ik de boutjes heb. 5 keer gereden, 4 boutjes kapot... Waarschijnlijk doe ik iets fout, maar tegelijkertijd bouw ik ook niet voor het eerst een auto :?

Overigens is de D4 afgezien van de boutjes een goede wagen. Bouwt fijn, rijd goed en heeft genoeg potentie. Dit even om een iets completere indruk te geven van de auto waar dit topic niet over gaat :oops:. Gelukkig is Jaap gestopt met Moderator spelen anders kreeg ik een gele kaart :wink:

Ik hoorde uit betrouwbare bronnen vanuit de brandstof-scene dat daar ook interesse in in 4wd dus mogelijk komt er meer uitbreiding op deze klasse bij MVB (overigens niet te verwarren met MBV Kampenhout). Dat zijn geen tikvouten ;-)

Gr,
Mike

somerwil zei:
Gelukkig is Jaap gestopt met Moderator spelen anders kreeg ik een gele kaart :wink:

Ohja, zelfs over mijn graf heen krijg ik nog een sneer uit de offroadhoek. Vaarwel laatste twijfel om ooit nog lid te worden bij MVB :wink: :bye:

Axel.k zei:
Ach,Jaap we zijn allemaal je vrienden bij de MVB..... :evil:

Ik neem aan dat je dit cynisch bedoelt? In dat geval komt het niet als een verrassing, blijkbaar scheppen sommigen er genoegen in mij er (bij herhaling) mee te confronteren dat een beperkte groep mij een enorme eikel vindt vanwege mijn moderargeschiedenis. Soit, er zullen altijd mensen zijn die moeite hebben met het scheiden van verschillende functionaliteiten, dat is nu eenmaal niet anders. Heb het er vooral lekker over zou ik zeggen, dan stop ik ondertussen mijn voornemen om rallycup te gaan rijden of anderszins mijn gezicht te laten zien op MVB echt even in de koelkast terug. Dat doe ik namelijk voor mijn plezier, net als de hele hobby, en niet om sneren te krijgen van een groep die denkt dat de regels niet voor hun zijn. Succes ermee.

Dan kunnen we het nu misschien weer gewoon over het onderwerp hebben waar dit topic over gaat? Of wil je nog meer kwijt? Mijn PB-box staat altijd voro je open hoor :wink:

Back