andere hobby naast modelbouw

mijn hobby`s naast me rc autotjes zijn me schaal 1 op 1 autoos

als eerste me chevrolet el-camino met een opgevoerde v8 van 1970

p67.jpg

en als 2de me dagenlijkse auto me fiat marea met een 2.4 turbo diesel 5 cilinder

23-2-08074.jpg

verder zijn me hobby`s me engelse bulldog,en me reptielen.

gr kokkie

hobbies erbij:
- Autocross (kijk op Amazing Racing of ACON autocross NOORD HOLLAND ** autocross op zijn best **) waar ik sleutel aan de bak van een vriend en die van zijn vriendin.

- Karten. ik probeer alle kartbanen van nederland eens af te gaan en een lekkere tijd neer te zetten :D.

- Alle soorten en maten race spellen ( DTM en WRC rally zijn me favo's maar doe ook graag eens halo tussendoor)

- Me modelbouw. me tamiya tt-01, ta-05, FG sportsline en sinds kort me losi xxx-t moeten elk weekend aan de bak :D

Oftewel ik ben een race-freak :D

Groetjes Bono

Mooi ding, jammer dat het een nude is en geen volledig gekuipte supersport ;)

Ik vindt dat opzich niet zo jammer:D
omdat:
1. deze zijn er niet al te veel van, dus hij valt op, en is apart, vindt ik wel leuk:D
2. Deze zit een stuk beter, je zit meer recht op, en hangt niet over je tank achter een ruitje;)

Frankyman

Momenteel zijn het: Zeilen (en dus ook wel varen ja), gamen, en over een kleine 2 jaar ook sleutelen aan mijn scooter

naast modelbouw is eigenlijk alles wat zo'n beetje motorisch is hobby.
ik rijd zelf nu sinds 1,5 jaar op m'n suzuki GSX-R 750cc en dat is een hele grote passie van me net als auto's. ik hou ook allerlei dingen bij via het net en blaadjes om op de hoogte te blijven.
naast motorisch gebeuren dj ik graag met een maatje en verzamel met die hobby ook nog al graag vinyltjes uit de dance scene. wat de verzameling nu ongeveer brengt tussen de 1800 en 2000 platen
verder game ik graag op mn PS3, ben ik graag met mn hond en ga ik graag met vrienden wat leuks doen

Al sinds mijn 18de een hobby, motorrijden........

7359492d8f1794526.jpg

.........en sinds dit jaar op een Harley.

Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn andere hobby is voetbal, en dat is nog altijd mijn eerste liefde :D

Groeten
jan

Back