Amca Open Clubraces 2014

Yess yess..yess ik ben van me Pro 10 Af

[mod]Wat had ik nu gezegd? Geen ondertitel-achtige plaatjes![/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
ik doe als goed is mee met een wedstrijd nog club 5
als goed is woendag meer neuws

ik heb al 19.500 gereden ik voel de overwinning al in 2015
ik voel me sterker en sterker

mag het zo wel mod

[mod]NEE! Het plaatje zoals velen die ik verwijderd heb voeg niets aan het topic toe dus mag het niet.[/mod]

ik heb een Nieuw aanwinst namelijk een echte Gouden Elfje Tinkerbell
Roelof en dit plaatje hoord vanaf nu bij mij dus het heeft zeker met dit topic te maken van af nu
want ik voel de gouden magie dit is voor AMCA en hier voel ik me sterker mee zonder dit ging ga ik ook niet meer rijden en bij clubwedstrijden staad die ook bij mij electro auto
want de topic starten ken ik ook en dit zijn de aller beste leden en rijders van de helewereld
2j3og1j.jpg

dus dit is heel belanrijk nu geworden ook al sta ik laaste dan nog is er magic ik voel dat gewoon dit is allemaal voor deze fantastize club 10+ de leden zijn geweldig echt geloof me roelof

[mod]OK, laatste waarschuwing...[/mod]

dat ik nu een andere avatar heb dat heeft iets met wat anders te maken maar daar kan ik het niet over hebben het is wel heel toevalig net dat ik deze gouden ging heb kreeg ik van iemand die ik kend bericht dat ik het moet verwijderen de dark tinkerbell

Het was weer een zeer geslaagde dag/avond. Veel gastrijders die hebben meegestreden om de podiumplaatsen. Uiteindelijk zijn dit de top 3 van iedere klasse geworden.

Kwalificatie top 3:
F1:
1. Johannes Voerman
2. Rene Fischer
3. Eric Mulder

Stock:
1. Jeffrey Jongeling
2. Robert Krens
3. Sybrand de Boer

Mod.
1. Johan Ackermans
2. Rob Janssen
3. Ronald Arts

Einduitslagen:

F1:
1. Johannes Voerman
2. Rene Fischer
3. Michael Lepelaar

Stock:
1. Jeffrey Jongeling
2. Sybrand de Boer
3. Eric Mulder

Mod.
1. Rob Janssen
2. Ronald Arts
3. Johan Ackermans

16 augustus aanstaande is de laatste open clubrace op de Amca. (15.00 - 22.00 uur).

Hey ik had een vraag Ik heb een Mazda speed 6 Body 1.10
en ik zal graag die Body dat die op Tinkerbell Lijkt kan dat hoe kan ik dit maken of moet ik da stickers hebben want ik kan zelf niet zo goed spuiten

Groetjes Tinkerbell

[mod]Als je wilt dat je vragen ook beantwoord worden kan je het beste de text in de originele zwarte kleur laten.[/mod]

(is geloof ik al eens eerder gevraagd)

ja ik wil een tinkerbell Body maar ik zij dus dat ik niet met kleuren kan spuiten anders word het wit maar wat kan ik het beste doen want ik weet het niet oja als je wil weten wie tinkerbell is dan kan je contacht opnemen op roelof want die verwijderd steeds die plaatjes dus ik kan wel een voorbeeld doen maar dat mag ik niet
maar wat kan ik het beste doen
protoform mazdaspeed6 190mm

Groetjes Tinkerbell AMCA

en dan het 2 de een boek van tinkerbell waar sticers in zitte het gaat voor volgend jaar met de tamiya een hele mooie body worden wit met heel klein beetje groen en veel glitters er in dus dat word ook heel leuk gliter achtig

14tc040.jpg

dit is dus dat boek is dus

groetjes Van Tinkerbell

Laatst bewerkt:
Op dit moment is het een Speed Passion 13.5 of een Much More 13.5 (ETS- en NK-motor)met een willekeurige 0 graden-regelaar.....

Nieuwe TAMIYA TRF Is veel beter want die kunnen vliegen
Hij doet het mooi he oki ja is mooi hij vliegt net zo snel als haar leuk he Uhu
wedstrijden AMCA
dh61r6.jpg

Dit word zo Gaaf

Dit is een paket er komt Nog een Tinkerbell van mij zelf
ik stuur hem op naar iemand die dat ga doen dus ik doe er wat dingen in Leuk he naw ik post wel weer als die af is hij word door een Elite iemand gespoten
en dan haal ik hem op hij word echt zo Mooi iemand had me verteld waar ik dit kon doen
iedereen help me zo op AMCA echt bedankt

255oufm.jpg

Back