Amca Open Clubraces 2014

Hoi hoi allemaal,

Ook dit jaar zijn de Clubraces op de AMCA, te Apeldoorn, weer open voor 'niet-leden'.

Dit jaar wordt er een andere wedstrijdopzet utigeprobeerd, wat ongeveer het volgende zal inhouden.

Op de zaterdagen zal tot ong 15.00 uur gezamenlijk getraind worden met zowel brandstof- als elektrorijders. Wel met een tijdsklok, zodat men gescheiden kan rijden. Vervolgens zal vanaf 15,00 uur tot 's avonds, de elektro wedstrijd worden georganiseerd. Denk hierbij aan een eindtijd van ongeveer 22.00 uur. De zondag zal vervolgens ingevuld worden met het rijden van de brandstofwedstrijd.

De volgende weekenden staan clubraces in de planning:

22-23 maart
3-4 mei
24-25 mei
14-15 juni
19-20 juli
16-17 aug

Houd de volgende pagina in de gaten voor de reglementen van de Tw Stock, TW modified, Formule 1 en 'Beginners'.

AMCA - Auto Modelbouw Club Apeldoorn

Tijdklok is niet zo vreemd hoor. Wil alleen maar zeggen dat ze een (rij)uur verdelen in bijv. vier tijdvakken. In elk tijdvak kan dan een bepaalde klasse zijn rondjes maken.

Dat de Pro10 er niet bij staat is jammer maar dat zal komen door te weinig Pro10 rijders op AMCA.
Je hebt als Pro10 rijder dus wat te doen om op AMCA de klasse te gaan promoten en op te bouwen denk ik.

dus 22 maart met lekker weer heeft trainen met 1/8 ook geen nut? gezien het NK 2 weken erna

Vanaf wanneer is AMCA buiten echt oficieel geopend? Schoon gemaakt etc?

Kan nergens het reglement voor modified vinden. Staat dat nog ergens online?
Zo niet, ergens een richtdatum bekend wanneer dit wel het geval is?

Laatst bewerkt:
Kan nergens het reglement voor modified vinden. Staat dat nog ergens online?
Zo niet, ergens een richtdatum bekend wanneer dit wel het geval is?

Met modified wordt gereden op Ride REX34 banden (1 set p.d).
Verder gewoon de standaard maten en gewicht etc. als bij de TW Stock klasse.
Rijtijd van 5 min.

komt goed rob er zijn gewoon heel veel dingen gebeurd in me leven
te veel gewoon dat is niet goed voor mij
zo maar alles weg gedaan... na ja ik vertel je het allemaal wel ik zorg dat ik me autos rij klaar krijg als ik dat heb dan kom ik woendag avond om lid te worden is tog een bizondere avond voor mij en ga ik me eerst rondtes dus maken

26 maart Word ik LID hihi

en niemand weet nog wie ik ben haha naw da komt wel goed hihi
en ik ga ook verhuisen vlak bij het 5 minuten er van daan van AMCA dus Superblij ben ik

Back