Je moet toch ergens beginnen, om gelijk de beste/duurste auto te kopen is juist zonde van je geld, lekker beginnen met een beginner auto.
Zo krijg je tenminste meer deelnemers, ipv dat ze tegen de kosten aan hikken. Als ze het leuk vinden kopen ze dan maar een andere auto.
Je moet inderdaad ergens beginnen , en dat kan je dan beter doen met b.v een 2dehands Mugen MBX-5~6T.
Aan een roller heeft de TS genoeg aangezien de rest vanuit de Hellfire over kan.
Heb zelf truggycup gereden met een Hellfire SS die flink verbouwd was en zelfs daarbij liet de betrouwbaarheid duidelijk te wensen over.........
Ik had 2 afgevulde grote polybutlers vol met parts , het enige wat ik niet reserve had was de chassisplaat voor de rest was alles 3 of 4 keer aanwezig en sommige delen nog wel vaker.
Dat was ook nodig omdat de Hellfire om de haverklap of beter gezegd zowat elke heat wel kapot ging.
Als je je eerste wedstrijd gaat rijden en vervolgens in de eerste of 2de kwali klaar bent omdat de auto kapot gaat is de lol er nog veel sneller af......... :sleeping:
Het was voor mij bijna standaard om na elke kwali/finale te moeten sleutelen , tenzij je daar erg bedreven in bent en het er voor over hebt gaat de lol er dan snel vanaf.
De Hellfire is een leuke auto voor op een grasveld met een bultje of een kuil , niet voor op een baan met sprongen.
Heb er zelf genoeg mee gereden om die "been there , done that" opmerking uit mn eerste reactie te staven net als de opmerking dat de TS voor het rijden van wedstrijden beter een andere auto kan kiezen.