Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Ik wacht ook al een tweetal weken op onderdelen van Liquid. Ben dat niet van ze gewend maar heb de onderdelen voorlopig nog niet nodig. De bestellingen uit HK laten helemaal lang op zich wachten. Ik was ff vergeten dat de chinezen de afgelopen twee weken vakantie hadden ivm het Chinees nieuwjaar.

@ El duderino, Wij komen ook wel rond 11:30. Als het zondag rustig weer is willen we 's middags ook nog een rondje vliegen op de vliegclub. Stijn heeft een nieuw kissie (die z'n vader gebouwd heeft...) en die moet natuurlijk uitgeprobeerd worden. Nou maar hopen dat ie heel blijft....;-)

Lol, ik heb precies hetzelfde met HK...
Was het ook vergeten, en heb begin deze week een bestelling geplaatst...
Was me al aan het afvragen waarom de bestelling maar niet op verzonden ging, toen ik de boodschap van New year op de frontpage zag staan... :(

Maargoed, liquid verwacht ik alleen wat extra pinions en een overtray voor de slash...
Overtray zou wel lekker zijn, maar rij ook wel zonder voor een keer.

Zondag moet wel lukken, ligt wel een beetje aan het weer, met -1 ga ik er nog even over nadenken. Wellicht maiden van de slash dan, ben wel benieuwd.

Ik heb ook onwijs veel zin om te rijden morgen, ik hoop dat het weer zoals vandaag is (of mooier), en dat ik een ritje kan regelen! Drie SCRTs op de fiets meenemen... kan ze beter ombouwen tot één 1:1 auto dan.

Lennart en ik hadden ooit de droom om zelf een BV'tje op te starten in RC onderdelen, als ik onderstaande perikelen zo lees krijg ik daar wel weer zin in, lijkt me gaaf om de hofleverancier van de Boekelermeer te worden!
Moeten alleen jaarlijks een bepaald bedrag aan omzet draaien, ik zal me er eens in verdiepen hoe het zit.

Zo net op de valreep toch de Liquid spullen binnen gehad.

Gelijk de overtray op maat geknipt en gemonteerd.
Tevens RPM gear cover er op.

Slash is helemaal klaar voor morgen... Ben wel wellicht iets later, rond 1200-1215

Foto's staan op het andere forum ;)

Net even de Slash werderom gedemonteerd, de wagen kwam geen meter vooruit bleef alleen maar slippen, slipperclutch vervangen zonder resultaat.
Blijkt na wat dieper onderzoek het pennetje wat in de slipperas aan de binnezijde zit finaal afgebroken waardoor het tandwieltje wat erop zit slipt over de as. HE HE eindelijk ben ik toch mooi een tijd aan het zoeken geweest wie verwacht er nu zoiets?

Tevens even een tube shoe goo erbij besteld om diverse schades te herstellen.

Net even de Slash werderom gedemonteerd, de wagen kwam geen meter vooruit bleef alleen maar slippen, slipperclutch vervangen zonder resultaat.
Blijkt na wat dieper onderzoek het pennetje wat in de slipperas aan de binnezijde zit finaal afgebroken waardoor het tandwieltje wat erop zit slipt over de as. HE HE eindelijk ben ik toch mooi een tijd aan het zoeken geweest wie verwacht er nu zoiets?

Tevens even een tube shoe goo erbij besteld om diverse schades te herstellen.

gebeurt vaker in de boekelermeer
https://lh3.googleusercontent.com/-OXsTn8csn7g/ThBLjRQRK2I/AAAAAAAAU4o/sxhMY8egQug/s800/DSC01340.JPG

hier ook maar ff update ;-)
de mail was er weer voor komend weekend uitgegaan
zondag middag >> Amethiststraat << rond 13.00uur / 13.30 ? tot de Lipo`s leeg zijn

@Pieter word / is wel mooi zo voor een XL-Rustler... wat voor body komt daar op, lijkt een stuk langer dan de standaard rustler

ik las net in (jullie) 'slow chat' topic dat jullie er op tijd bij zijn zondag ;-)

Bedankt voor de complimenten.

@fRANZ: Ik weet het nog niet welke body. Morgen maar eens kijken voor een body in bloemendaal. En als ik niet kan scoren gaik gewoon zonder body rijden Zondag in ''de Boek''. Maar ik neem ook de Trex 600 mee. Even kijken of ik het nog kan ;)

@Leo: Nee, dank je :) Ik wil hem juist lichter maken inplaats van zwaarder :) Mijn voorkeur licht bij RPM.

Vanavond lekker door het gras gereden, dat was lachen. Maar ik wil denk ik toch meer power :)

@Pieter word / is wel mooi zo voor een XL-Rustler... wat voor body komt daar op, lijkt een stuk langer dan de standaard rustler

ik las net in (jullie) 'slow chat' topic dat jullie er op tijd bij zijn zondag ;-)

We worden een beetje gek van die motorcrossers op Hoogtij.
Komen we weer gezellig een dagje in Alkmaar rijden :D

@Leo: Nee, dank je :) Ik wil hem juist lichter maken inplaats van zwaarder :) Mijn voorkeur licht bij RPM.

Dat was ook mijn gedachte met de Slash. Ik heb ook RPM gehad maar ik werd gek van de flexibiliteit. De armen torderen als een gek en na korte tijd gaan de plastic gaatjes uitlubberen waardoor de asjes speling krijgen en dan wappert alles helemaal alle kanten op. Ik ben iig voorgoed genezen van RPM. Nu heb ik alu in wil niet meer anders, de alu draagarmen zijn even zwaar als stock en verbeteren de stabiliteit enorm. Alleen ik had het verkeerde besteld dus vandaar dat ik ze over heb.

Vraagje; ik heb gister gereden, maar ondanks dat de slibkoppeling bijna helemaal aangedraaid was, slibte hij evengoed nog behoorlijk. Tijd voor nieuwe schoentjes?

Back