Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Ik wacht nog op onderdelen, en bij het klaarmaken van de MT2 kwam ik er achter dat 1 van de lagers van het achterdiff het heeft opgegeven, zal morgen nog even langs huider rijden om te kijken of ze ze daar hebben.

Anders skip ik ook een weekje.

Ik ga morgen als het weer meezit ook even rijden, heb de slash helemaal gereviseerd dus dat moet even geprobeerd worden.
Ik heb ochtenddienst dus ben er rond twee uur/half drie.

Ik kom als het weer mee zit ook even...
Ik hou buienradar in de gaten en dan horen jullie het wel

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wacht nog op onderdelen, en bij het klaarmaken van de MT2 kwam ik er achter dat 1 van de lagers van het achterdiff het heeft opgegeven, zal morgen nog even langs huider rijden om te kijken of ze ze daar hebben.

Welk lager heb je nodig...?ik heb er verschillende liggen..

Binnenkort ben ik ook aanwezig in ''de boek''.

Ik heb een 2e Hands Rustler gekocht ( ik denk van El dudelrino) en die isnu eindelijk RTR. Laatste RPM onderdelen komen van de week binnen en dan is kijken of het wat is voor mij dat rijden. Normaal doe ik dit op ''de Aeroclub Heemskerk'' met mijn 12S. monster.

@driftcar89,... rij jij nog wel eens bij Koog aan de zaan, skatepark onder de A8 ?
mischien iets voor `n wintermeeting,.. buiten rijden en toch overdekt ;-)

Ik ben er gister nog even geweest... maar het is niet zo leuk als er alleen maar skater's zijn..

als je bedoelt lager b030 ( afmetingen 15x10x4 ),dan heb ik hier 2 voor je liggen,dus als je wil neem ik die vanmiddag mee.
gr manuel.

Door omstandigheden met het weer blaas ik het van mij kant af..

heb geen zin om nat geregend te worden...

Tot de volgende keer jongens... en voor de gene die wel gaan rijden

SUCCES

als je bedoelt lager b030 ( afmetingen 15x10x4 ),dan heb ik hier 2 voor je liggen,dus als je wil neem ik die vanmiddag mee.
gr manuel.

Die bedoel ik wel ja. Was er 1 helemaal aan gruis.

Maar denk niet dat er veel mensen komen vanmiddag.
Evengoed bedankt dat je ze aanbied. top.

Ik heb ze besteld bij pkracing, heb ook nog nieuwe asjes voor het midden dif daar in back order staan, dus de auto rijd vanmiddag niet.

Tevens wacht ik ook nog op onderdelen uit amerika voor de Turnigy buggy.

Nou inons draadje hadden we iemand gewoon netjes welkom geheten ;)

rijders-vliegers-omgeving-zaandam-deel-8-a-514

Maar geeft niet niks hoor, snap wel dat jullie denken wat moet die gast hier ;)

Hallo Pieter Bas,

Natuurlijk ben je in dit draadje en in 'de boek' van harte welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Normaal is 'Slashmaster', de starter van dit draadje, degene van de officiele welkomstberichten maar ik vermoed dat hij jou postings nog niet gelezen heeft. Stuur hem even een pb. Hij voegt je dan toe aan de email lijst die gebruikt wordt om uitnodigingen voor boeklermeersessies te versturen.

Btw doe 'ragger' even de groeten van mij wanneer je hem weer op de club ziet. Ik kom hem regelmatig tegen op m'n werk...

Groet,
Bas.

Hoi Pieter Bas.

Dat we je niet officieel verwelkomd hebben komt doordat we geen 'wij en hun' gevoel hebben. Dit forum is voor iedereen.

Mits...

-je van zand tussen je tanden houdt
-je van spullen bestellen houdt want soms gaat de ideale lijn nu eenmaal door jouw autootje heen
-je jezelf inderdaad aanmeldt voor de e-mail lijst! Nee hoor, is natuurlijk niet verplicht. Wel leuk voor jou en ons als een (herinnerings)mail jou over de streep trekt om te komen racen, zo moet je het een beetje zien.
-je af en toe rcm-alkmaar.nl in de gaten houdt

Rustler is leuk, een veel gezien autootje (vooral die van Danny), onderdelen simpel en goedkoop.
Vliegen is ook gaaf; ik heb van Robbe niet alleen de Ranger gehad, ook de Airdancer! Toen bleek al dat ik iets had met zand, vooral er in crashen

nou Pieter Bas, WELKOM :D.

ik zal dan maar ook weer eens een berichtje achter laten hier.

ik heb zoals gewoonlijk weer druk druk druk.
met de kleine meid gaat het super.
groeit als kool en schijt als een kerel :rolleyes:.

KopievanLenaIsabella718.jpg

KopievanLenaIsabella690.jpg

maar goed nu weer over de auto's :p.

als iemand bekend met de nieuwe HPI apache c1 ??

nou binnen kort te zien in de boek :twisted:
_IQb4KH53-0[/media] APACHE FLUX RTR - YouTube
H7LKmQ2kj6c[/media] Apache C1 Flux - YouTube

gr Sander.

Binnenkort ben ik ook aanwezig in ''de boek''.

Ik heb een 2e Hands Rustler gekocht ( ik denk van El dudelrino) en die isnu eindelijk RTR. Laatste RPM onderdelen komen van de week binnen en dan is kijken of het wat is voor mij dat rijden. Normaal doe ik dit op ''de Aeroclub Heemskerk'' met mijn 12S.

Hé Pieter Bas welkom, je hebt de Rustler inderdaad van mij gekocht.
het is hier echter niet zo druk als op het Zaandam draadje/chatbox.

Geweldig te horen dat de wagen bijna rtr is zie je in de Boek.

Zijn er mensen gister nog wezen rijden?

Misschien raar maar gaan er vandaag mensen ff een kijkje nemen?

Back