Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Alles over afgelopen zondag, je inschrijven op de mailinglijst, en een mysterieus groen kinderjasje van de WE, lees je op rcm-alkmaar.nl en op het forum: www.rcm-alkmaar.nl

!

Mogge Sicco, ik zat al even op rcm-alkmaar te kijken maar kon nog niets vinden over afgelopen zondag.... Zit ik op de verkeerde plek te kijken?

Edit: ik zie nu dat rcm-alkmaar bijgewerkt is. Ik was ff te snel met m'n reactie, sorry.

Gr. Bas.

Laatst bewerkt:
Jasje is van Roel, zoontje van Feye...

Ik zal hem zeggen contact met je op te nemen :wink:

Tof dat je hem mee hebt genomen :banana:

grr..kinderen...grrr

Na de subtiele hint van Sicco op RCM-Alkmaar een stukje geschreven over mijn eerste ervaringen met de sc10 4x4, te vinden onder het kopje rc spullen in het forum.
Veel leesplezier.

Ik wil nog steeds mijn snelheidsmeetsysteem testen, maar niet zoals afgelopen zondag.
Ik kan onmogelijk de snelheidsmeter midden op straat uitstallen en dan proberen om iemand elders van een veldje te plukken.
Het meetsysteem is niet vreselijk duur, maar er zit teveel werk in ontwikkeling en uitvoering om het zomaar ergens te laten slingeren.
Het risico dat een vreemde over de spullen rijdt of misschien wel steelt terwijl ik op het veld aan het scharrelen ben trekt me ook niet.
Ik zoek dus iemand die onroad kan / wil rijden en die even een half uurtje aan het testen wilt besteden.
Mag van mij ook op een andere dag dan zaterdag of zondag en kan ook 's avonds.

Hey mannen,

Danny heeft het over 14:30, ik denk dat het handig is als we allemaal rond die tijd afspreken, misschien dat de motregen dan weg is.

Tot dan? Groet Sicco
De Slash Bad Ass Master

Ondanks de afwezigheid van wat zwakke broeders door de harde kern toch lekker geraced in de regen en modder.Ga nu even een uurtje poetsen :)

_MG_4696.jpg

_MG_4695.jpg

_MG_4694.jpg

er is inmiddels weer een uitnodiging uit voor aanstaande zaterdag (29-10) middag +-15.00uur Amethiststraat

ben er bijna klaar voor

Hallo,

Ben nieuwe dus nogmaals hallo allemaal.

Maar had een vraag wat is er morgen middag te doen om 15.00 als ik vragen mag kan er niets over vinden namelijk

wat is er morgen middag te doen om 15.00

Om 15:00 gaan we met ons allen met radiografisch bestuurbare off-road autootjes rijden langs de Amethiststraat in de Boekelermeer bij Alkmaar.

Niet zo vreemd dat je het vraagt; er staat ook niet echt een inleiding bij. De info vind je op: www.rcm-alkmaar.nl

We hebben een e-mail lijst, bestaande uit 71 adressen, die allemaal een mail krijgen als er weer een ritje georganiseerd wordt. Als je er bij wilt; stuur me je e-mail adres per PM of via de site.

Ga het niet halen vanmiddag.
Ik had vrienden beloofd om te helpen verhuizen maar het was nog niet helemaal zeker of dat nodig was maar dat is dus wel het geval, had mijn status uit voorzorg al op misschien gezet.
Veel plezier en tot de volgende keer.

Back