Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hm, zondag ochtend,... droog buiten, buienradar geeft voor alkmaar redelijk droog verwachting
de slash rijdt ( al dan niet wat langzamer )
de lipo`s staan nu aan de lader
maar ik heb er helaas geen tijd en geld voor op het moment zijn er mensen misschien geintresseerd hij heeft wat kleine onderhoud nodig en er moet een nieuwe trekstarter op ik heb er verder weinig mee gereden.
als mensen geintresseerd zijn in de auto mail me dan even voor wat foto's enzo
ametiststraat was weer leuk vanavond
jammer dat alleen ik en blaster( ben je naam ff vergeten) er waren.
ook beetje jammer dat blaster, op een na alleen lege Lipo`s mee had..
m`n slash had weer eens veel onderhoud nodig, de LRP 9T brushless trok het niet in het zand. maar dat bleek achteraf te komen omdat de LRP z`n sensorkabeltje niet goed zat ;-(
toen gauw een ander motor gemonteerd, (de brushed Monstertruck "650" size) deze motor in combinatie met de Proline slingshot`s
gaat als de brandweer
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us