Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Hoi Motorsports,

Ben ik inderdaad mee bezig geweest maar wou niet lukken. Ga het nogmaals proberen. Ik laat het weten als het gelukt is.
Dank je.

@ Motorsports: Ja ik heb de manual gelijk gedownload. Ik weet nu wat ik in het begin telkens verkeerd gedaan heb. Ik liep het programma wel goed door en daarna zette ik de zender uit. Maar ik moest eerst op menu drukken om uit het programma te gaan. Stom, stom, stom. Zo zie je maar eerst alles goed lezen en dan doen.

@ Tweeterpatje: de manual van de E-Maxx heb ik erbij gekregen toen ik de auto kreeg. Maar toch bedankt.

Groet Patje

Dan had je in die manual dus ook de oplossing kunnen vinden voor je stuurrichting probleem ;)

Greets, patje!

Laatst bewerkt door een moderator:
e maxx

Hallo,

Heb een E maxx van kennis die met een probleem zit. Als je gas geeft dan gebeurd er een sec niets en dan ineens vooruit en direct terug stil. Iemand enig iedee wat die zou kunnen zijn ? Auto is origineel en de brushless versie met nimh batterijen.

Mvg

Heb je het al eens met lipo;s geprobeerd? Zou kunnen dat de accu's niet genoeg power leveren voor de motor en dat daardoor de esc moeilijk gaat doen. Heb iets dergelijks ook wel eens gehad met accu's slechter werden.

Hoi,

Ik wil de stock spur vervangen voor één van Robinson Racing.

Als ik op hun site kijk, zie ik daar de TMaxx 3.3 staan en vraag mij af of die ook voor de brushless edition (3908) is. Ik zou graag deze producten willen bestellen maar ben er niet zeer van of ze ook in mijn maxx passen.... Weet iemand van jullie dit wel?

RRP7758, T-Maxx 3.3 High Performance GEN3 Slipper Unit - 58 Teeth 0.8 Module Steel Spur/Slipper Pad/Backplate/Bearing

RRP8724, Robinson Racing Extra Hard 5mm Bore 0.8 Mod 32p Pinion 24t: Traxxas E-Maxx new

Alvast bedankt.

thanks

dit is inderdaad wel een behoorlijk oud model, nu met de revo en de stampede verliest de E-maxx heel wat bezitters

Zelf vind ik dit veersysteem veel gaver dan die van de revo

Uploaded with ImageShack.us

Ik heb een e-maxx en een e-revo en rijd met allebei. Hebben allebei hun eigen charmes. e-maxx is inderdaad wel oud. Dit topic is in 2005 gestart, toen had ik al een jaar een e-maxx. Het nieuwe model is verbeterd en zeker nu met brushless en lipo's, rijd het allemaal veel beter. Maar de kern is nog hetzelfde. E-revo is toch een stuk geavanceerder, maar ook duurder.

De E-Maxx is tenminste een Echte Monster Truck.
Die moeten van alles veel hebben, of het moet groot zijn :)
Denk daarbij aan schokdempers en de motor ( en )

@ Speedrider : Mooie Maxx!
Heeft u ook een plaatje zonder de kap?

Onder de kap is nog niet veel te zien, de regelaar die erin zat is aan de kleine kant en wordt te heet. Wacht nu op een trackstar 150A.
Wel heb ik wat anders te laten zien. Ik ben zelf een bodemplaat aan het maken, een die helemaal van voor tot achter in 1 stuk doorloopt.

Uploaded with ImageShack.us
Maakt hem vooral steviger op de zwakke breekpunten.

Het stuk Alu heb ik wel van mijn werk, maar het is met de hand gebogen (bankschroef).
de rest is met de ijzerzaag en een vijl gedaan...
redelijk eenvoudig dus.

Back