Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

Mijn chassis

Mijn TT-01 (komende upgrades)
er zit nu in
een robbe rookie 20
een accu van 2400 mah
een 23 turns brushed motor
een andere vertanding(weetniet precies meer welke ivb met 2dehandse aankoop)
gelagerd
en een lotus kap waar scheuren in zitten maar die word ook vervangen komende week
veel upgrades komend.
full

een closeup van het missende deel wat ik tijdelijk heb vervangen met een rubber bandje
full

deze week verwacht ik nieuwe wielen mijn oude waren helemaal eraan vooral de velgen die kapot waren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb eindelijk mijn wielen binnen :D
ik verwacht deze/volgende week een pakketje met mijn nieuwe kap een Nissan Silvia S18 waar leds in worden gebouwd, en daarover had ik een vraagje, waar zou ik het beste mijn 9 volt batterij kunnen laten ?

fototje van de wielen onder oude kap
full

Een 9 volt batterij? Ik denk dat je die nog steeds het best kwijt kan in het compartiment voor de batterij, misschien moet je wat gaan dremelen.

pffoe net een zware schooldag achter de rug
maar tot mijn verbazing lag er een pakketje voor me
mijn kap dus morgen/overmorgen doe ik de leds en de zijspiegels erop.
hier een fototje
full

Ongelukje

Ik heb gisteren mijn achter diff gelocked, en dus ben ik even gaan driften in de tuin
en ben te dicht tegen de muur gekomen,en nu zit er helaas een kras over mijn linker achterlicht.
full

nog een foto erbij
full

Je moet niet betalen voor je reparaties maar voor je onderdelen.. Onderdelen voor zulke wagens zijn nooit duur. tenzij je aan de electronica gaat zitten prutsen.

Je moet niet betalen voor je reparaties maar voor je onderdelen.. Onderdelen voor zulke wagens zijn nooit duur. tenzij je aan de electronica gaat zitten prutsen.
nja elektronica hoeft niet duur te zijn, ik heb mijn eigen led setje in elkaar geflanst voor maar 4 euro ofzo,

Auto net de plas in gereden.....
regelaar werkt (tot nu toe nietmeer) ligt op de verwarming
en schakelaar van me leds is afgebroken :(

Mijn ontvanger was helemaal vol met troep en deed het niet meer,
Even schoongemaakt en hij kon er weer tegenaan.
Hij zat in mij chassis vast gekit met silicone dat heb ik vervangen met dubbelzijdig klittenband dus ik kan hem eruit halen wanneer ik wil :D

Ik zou het niet doen ik heb van meerdere bronnen vernomen dat er veel onderdelen stuk gaan en je veel betaalt voor reparaties.

k heb hem al in huis en rijd perfect en is snel maar ik heb nog geen problemen gehad wat zijn de meeste problemen. maar wat kun je het beste tunen om de auto sneller te laten gaan? :confused:

Zijn er hier ook rijders die van de zomer weer wedstrijden gaan rijden in Heemstede? Ik wil het nieuwe seizoen lekker onroad gaan rijden, maar ik moet nog een keuze maken voor welke auto. Touringcar zal zeker wel voldoende animo voor zijn, maar budgettair gezien kies ik liever voor de TT 01, mits daar wel een beetje animo voor is.

Back