Algemeen Rijden op sneeuw en ijs topic

Hier in zuid limburg licht 30 centimeter en op sommige bijna 40 cm sneeuw.
Daar is niet meer in te rijden.
We komen niet eens weg met 1:1 auto's.

groeten, wesley

Hier in zuid limburg licht 30 centimeter en op sommige bijna 40 cm sneeuw.
Daar is niet meer in te rijden.
We komen niet eens weg met 1:1 auto's.

groeten, wesley

Hier in polen op mijn vakantie adres is er 1 meter sneeuw en ik rij nochtans lekker met de E-revo hoor.

Moet er wel bijzeggen dat de toplaag volledig bevroren is en hij daardoor natuurlijk er niet doorzakt hehe.

Ook is het strand volledig bevrozen en dat is wel spijtig want ik kan nu dus niet op het strand geraken aangezien je er niet op mag van de lokale politie.

Ik wou op het strand gaan rijden namelijk maar op het moment dat ik naar het strand wou glijden (want de trappen zijn volledig ingesneeuwd + ijs) werd ik gelijk weggestuurd.

hallo,

ik heb nieuwe banden op men rustler.
mense zegge dat ik er een nieuew gearing in moet zette.
weet iemand welke ik ehb er niet egt verstand van????
:confused:

hallo,

ik heb nieuwe banden op men rustler.
mense zegge dat ik er een nieuew gearing in moet zette.
weet iemand welke ik ehb er niet egt verstand van????
:confused:
man kom je hier nu in dit topic ook al zagen lol.

blijf met je vragen in het rustler topic aub.

en anders lees je heel het rustler topic maar eens goed door en gebruik de zoekfunctie of google aub.

Wat sneeuw foto's van mijn highlift

DSC03190.jpg

DSC03189.jpg

DSC03188.jpg

DSC03187.jpg

DSC03186.jpg

DSC03185.jpg

Yep hij heeft mijn filmpjes ervoor bebruikt waarvoor die ook toestemming gevraagd en gekregen heeft natuurlijk :smile:

Haha die toestemming zou ik zeker ook geven ;).
Ik heb er nu een besteld:banana:.
Weetjij hoelang het duurt tot dat ding ariveert, of hoelang het bij jou duurde?

Gr. Nard

Dit filmpje van mijn Ve8 in de sneeuw heb ik een paar week geleden gemaakt. Het was een eerste test met een goedkope camera op de buggy.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een standaard Stampede hebt, waarop moet je dan letten als je ermee door de sneeuw wilt rijden?
Van te voren nog iets afdekken of inspuiten?
Alvast bedankt...

je stock stampede moet je netzo behandelen als elke andere auto ( van traxxas ) als je in de sneeuw wilt rijden.
lees dit topic maar door

Ik heb bij mijn Stampede alleen de wheelie bar eraf gehaald want dat werktte als een anker voor me in de sneeuw. Verder moest ik weer leren gas doseren want met alleen achterwiel aandrijving sta je zo pirouetjes te draaien. :D

je stock stampede moet je netzo behandelen als elke andere auto ( van traxxas ) als je in de sneeuw wilt rijden.
lees dit topic maar door
Heb het gelezen maar ben nog niet zo ver dat ik die taal snap.
Het gaat me meer om: moet je je traxxas van te voren inspuiten met wd40? Of na die tijd? Hoe haal de sneeuw eraf? Met lauw water of schoonspuiten met lucht?
Gewoon wat een kind van 10 moet doen nadat hij met z'n rc in de sneeuw heeft gespeeld..

Heb het gelezen maar ben nog niet zo ver dat ik die taal snap.
Het gaat me meer om: moet je je traxxas van te voren inspuiten met wd40? Of na die tijd? Hoe haal de sneeuw eraf? Met lauw water of schoonspuiten met lucht?
Gewoon wat een kind van 10 moet doen nadat hij met z'n rc in de sneeuw heeft gespeeld..

Hi- Tec. ;)

Als je een compressor oid hebt, is het makkelijk hoor. na het rijden in de sneeuw met een handveger de sneeuw eraf vegen en droog blazen. let wel op dat je de lucht straal niet direct en dichtbij op de auto richt maar op je gemakje het water weg spuit.
En evt naderhand binnen op laten drogen. let wel op dat alles wat niet mooi schoon gemaakt wordt kan gaan oxideren door pekel van de straat.

Is het zo mischien wat begrijpelijker voor een 10 jarige?

GREETZ.

Dank je wel. Maarnadat hij droog is moet papa dan nog even de metalen onderdelen inspuiten met WD40? Of iets anders?

De standaard schroefjes kunnen wat roestig worden, die kan je verzorgen of uitwisselen met RVS versies. De rest is niet zo kritisch.

waanzinnig, had hem ook al ergens voorbij zien komen , blijft super , en gewoon warm achter de pecee bedienen...:banana:

Laatst bewerkt:
Back