Marcel, ik kan het allemaal prima verwerken (bedankt voor je zorgen).
Ik heb al diverse keren voor werk en zo wat psychologische testen moeten doen en ik schijn heel stabiel te zijn.
Dat ik niet kon slapen kwam gewoon omdat ik op Schiphol zoveel ellende zag en je een soort van machteloosheid voelt.
Ik neem psychologen en psychiaters niet zo heel serieus, ze zoeken problemen die er niet zijn, puur om zelf aan het werk te blijven (sorry als er hier iemand oloog of iater is).
Ik hoorde van mijn kennis zijn vrouw dat er vanmiddag 4000 euro op haar rekening stond.
En ze was heel tevreden met de manier waarop ze behandeld is en op de hoogte gehouden wordt.
Alle lof voor Malaysia Airlines.
Ze was wel benaderd door een journalist, hoe die aan adressen komt is een raadsel.
Het is komkommertijd maar om nu slachtoffers lastig te gaan vallen...
Zelfde inderdaad met politici, iedereen veroordeeld en Rutten zal niet rusten voordat de dader gepakt is.
Ja, en dan??
Leuke woorden, misschien trappen er nog wat mensen in, heeft ie weer wat stemmen erbij.
Het is ook wel grappig om te horen dat men in Indonesie totaal andere info krijgt.
Daar hebben ze gezegd dat de regering in Ukraine verantwoordelijk is en de russen vrijuit gaan.
Propaganda bestaat ook daar.
Het is trouwens raar..
Ik heb veel kennissen op Bali en een paar indonesiers hier in Europa.
Ik blijk nu 4 mensen te kennen die mensen verloren zijn.
En zelf ken ik er nu 2 die in het vliegtuig zaten.
(edit) het blijken er nu 3 te zijn..
Ik zag haar naam op de passagierslijst staan, getver, dit is echt niet leuk meer!
Dit meisje (Ody) deed echt geen vlieg kwaad.
http://blogs.wsj.com/searealtime/2014/07/18/young-family-living-in-bali-among-the-victims-of-mh17/
It's a small world after all...
GJ