algemeen draadje voor actueel neergestorte vliegtuigen.

Flight 370: The Missing Links; Documentaire onderzoekt de mysterieuze verdwijning van het vliegtuig van Malaysia Airlines | Discovery Networks Benelux

FLIGHT 370: THE MISSING LINKS; DOCUMENTAIRE ONDERZOEKT DE MYSTERIEUZE VERDWIJNING VAN HET VLIEGTUIG VAN MALAYSIA AIRLINES

Op zaterdag 12 april zendt Discovery Channel een speciale documentaire uit over de verdwijning van de Boeing 777 van Malaysia Airlines: Flight 370: The Missing Links. Vooraanstaande luchtvaart- en veiligheidsexperts onderzoeken de belangrijkste vragen rondom vlucht MH370. Het mysterie van dit vliegtuig heeft wereldwijde aandacht getrokken en gezorgd voor veel speculaties over wat er is gebeurd. De één uur durende documentaire bekijkt hoe het mogelijk is om een vliegtuig kwijt te raken. De experts analyseren het bewijsmateriaal, praten over de algemene zwakheden binnen de luchtvaart en denken na over mogelijk oplossingen om te voorkomen dat een vliegtuig in de toekomst nog eens op deze manier verdwijnt. Flight 370: The Missing Links is vanaf zaterdag 12 april om 22:00 uur te zien op Discovery Channel en Discovery Channel HD.

Beetje bizar. Een documentaire maken terwijl het toestel nog niet eens is gelocaliseerd en de voice en datarecorder nog niet eens gerecovered en geanalyseerd zijn.

Sensatie als je het mij vraagt.

ash.

ashikaga zei:
Beetje bizar. Een documentaire maken terwijl het toestel nog niet eens is gelocaliseerd en de voice en datarecorder nog niet eens gerecovered en geanalyseerd zijn.

Waarom? Het is achtergrondinformatie over iets dat actueel is en veel mensen bezig houdt.

ashikaga zei:

Dat kan je ook van dit hele draadje zeggen ... digitaal ramptoerisme.

Deels heb je daar natuurlijk gelijk in. Ik zie het meer als informatief. Maar de hele MH370 ramp is natuurlijk een raadsel vooralsnog. Wat dat betreft lees ik liever ongevallenrapporten van de NTSB of andere organisaties. Daar leer je meer van.

Wat deze crash betreft is het afwachten wat de datarecorders zeggen. Net als bij Air France, al heb ik het idee dat er hier meer aandacht in de media aan wordt besteed dan aan de Air France crash.

Bizarre crash in de USA weer. Dit keer iemand op een meneer met een grasmaaier geland:

Small plane collides with man on lawn mower in Taylorsville | www.wsoctv.com

PLANE_CRASH6.jpg

Wat een lomperik ben je dan ! Zo`n grasbaantje verken je toch eerst voordat je je toestel daar neerzet ?

De tweede is volgens mij dezelfde die ik linkte.
Ik vroeg me alleen af of het touwtje nu is doorgesneden, daar ging het toch om?

Nee, dat moest de brandweer doen om het wrak te bereiken, vandaar dat ze een beetje laat kwamen.

Maak niet uit.
Je heb trouwens je duizendste bericht gepost.
Proficiat.

PARIJS/MARVILLE - Een Nederlandse man en zijn vrouw zijn maandag om het leven gekomen toen hun vliegtuig, een Zenith CH 601 HD, crashte. De 69-jarige piloot en de 60-jarige passagier waren opgestegen van het vliegveld Marville-Montmédy toen het toestel mogelijk een boom raakte en neerstortte.

De slachtoffers zijn de voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Amateur Vliegtuigbouwers Ko Stuik en zijn vriendin Eveline Avis. Dit laat de vereniging in een verklaring weten.

De voormalige NAVO-basis Marville-Montmédy ligt ongeveer 220 kilometer ten noordoosten van Parijs.

Back