Airshow MBC Weert 3 juli 2011

Hey Frank,

heb jij al nieuws gekregen van het Panic Team ? Alan heeft mij nl gecontacteerd om te vragen wat dat voor iets was "MBC Weert" en of het de moeite is... :-) Wat denk je dat ik gezegd heb ...

Dus ik hoop dat ze komen. Waarschijnlijk verwachten ze wel overnachtings mogelijkheden !

Groetjes,

Davy

Hallo Davy,

je hebt toch zeker geen slechte praat over ons clubke verteld?
Ik hoop ook dat ze gaan komen. Dat team kan een airshow echt helemaal opleuken.
Er wordt een camping aangelegd op een weiland zo'n 100meter van ons vliegplein af. Aan de overzijde van de weg. Dat mag dus geen probleem zijn voor onze paniekschoppers... ;-)

Grtzz Frank

je hebt toch zeker geen slechte praat over ons clubke verteld?

Frank, wat denk je ?? ;-) ;-)

P.S. hen kennende hebben ze zelf geen overnachtingsmogelijkheden, dus geen campers noch caravan. Ik weet dat ze aan de clubs meestal vragen voor een overnachtingsmogelijkheid maar over de keuze hierover zijn ze vrij aannemelijk.

Groetjes,

Davy

Ook dat mag geen probleem zijn Davy.
Bedden genoeg in Weert..

Nou, de aanmeldingen via onze website beginnen binnen te komen.
Da's mooi, dan krijgen we een idee wat we kunnen verwachten.

Grtz Frank

De inschrijvingen druppelen binnen. Kennelijk heeft bijna iedereen er nog een Funjet bij.
Dan lassen we toch een tijdblok 'Funjet' in. Dus allemaal je Funjet meebrengen, proberen we er zoveel mogelijk tegelijk in de lucht te krijgen.

Grtz Frank

Laatst bewerkt:
Dan laat ik in elk geval mijn funjetje alvast thuis......................

Wel in de aanbieding een demo Easytandem, funstar (easystar ala Theo), Heks, en een demo F5B............

Ik mis bij de inschrijvingen nog wat zwevers (en slepers)
Want ook dit hoort bij een sjohooo.
En een paar leuke warbirds doen het ook altijd goed. Schroom niet om in te schrijven of gewoon langs te komen. Doar gade gullie gene spijt van krijge...

Grtzz Frank

Nog even een bumpje omhoog.
Momenteel draaien we overuren om het hele houwen op de rails te krijgen. We hebben ons ook nog op de hals gehaald om een jubileumkrant in elkaar te steken. Tabloid formaat van zo'n 8 pagina's. Deze delen we uit aan onze bezoekers.

Uiteraard kan er nog steeds ingeschreven worden voor de BBQ.
We missen nog een beetje de warbirds en de zwevers. Wie o wie vult dit hiaat op??

Frank

De inschrijvingen druppelen binnen. Kennelijk heeft bijna iedereen er nog een Funjet bij.
Dan lassen we toch een tijdblok 'Funjet' in. Dus allemaal je Funjet meebrengen, proberen we er zoveel mogelijk tegelijk in de lucht te krijgen.

Grtz Frank

Ik neem er twee mee, jammer dat ik een man ben en er maar met eentje kan vliegen :)

Back