Ik denk dat het doorbloeden van de verf laat voor wat het is. Eigenlijk vind ik het niet eens zo lelijk en heb ik het met de andere panelen ook laten gebeuren.
Een paneel heb ik gisteren alvast uitgevoerd met wat klinknagels. Voor dit paneel heb ik gekozen voor donkere nagels. Wellicht dat ik bij andere panelen nog andere technieken wil gaan toepassen
Het paneel.
Eerst spuit ik met dekkend zwart en een sjabloon kleine ronde zwarte stippen.
Vervolgens met een groter gatsjabloon nog een beetje zwart erover heen gespoten.
Daarna nog wat zwarte kringen onder en boven de klinknagel aangebracht.
In de vliegrichting heb ik nog wat sporen van vuil naar achteren geweatherd.
En even een foto zonder flitser. Dat geeft gelijk weer een heel ander effect. Ik merk regelmatig dat ik iets niet netjes op de foto krijg waardoor het op de foto vervolgens heel anders overkomt dan het werkelijk is. Ach ja, je moet het straks gewoon in het echie zien met blanke lak erover.
Vandaag ook mijn nieuwe project in ontvangst mogen nemen
Het kan nog wel even duren voordat ik hier mee aan de gang gaan maar ik kon hem niet laten liggen.
Een paneel heb ik gisteren alvast uitgevoerd met wat klinknagels. Voor dit paneel heb ik gekozen voor donkere nagels. Wellicht dat ik bij andere panelen nog andere technieken wil gaan toepassen
Het paneel.

Eerst spuit ik met dekkend zwart en een sjabloon kleine ronde zwarte stippen.

Vervolgens met een groter gatsjabloon nog een beetje zwart erover heen gespoten.

Daarna nog wat zwarte kringen onder en boven de klinknagel aangebracht.

In de vliegrichting heb ik nog wat sporen van vuil naar achteren geweatherd.

En even een foto zonder flitser. Dat geeft gelijk weer een heel ander effect. Ik merk regelmatig dat ik iets niet netjes op de foto krijg waardoor het op de foto vervolgens heel anders overkomt dan het werkelijk is. Ach ja, je moet het straks gewoon in het echie zien met blanke lak erover.

Vandaag ook mijn nieuwe project in ontvangst mogen nemen