Afwerking binnenkant van de cockpit

• Topicstarter Topicstarter Renezweeft
  • Startdatum Startdatum
R

Renezweeft

Guest
Hallo,

Ik zie vaak bij de grotere zwevers een speciale afwerking van de binnenkant cockpit. Het lijkt op een dikkere verf met grijs/witte/zwarte spikkeltjes. Binnenkant van de romp, servoplaat en andere materialen worden hiermee afgewerkt. Ziet er prachtig uit.
Kan iemand mij aangeven welk materiaal dit is en waar ik dit kan kopen?

Groet,
Rene

Spray

Hartelijk dank voor jullie reacties. Het is dus inderdaad een spray. De verfwinkel kende het niet. Ga maar op zoek naar de 'goede' verfwinkel. Op google staat het inderdaad. De eerste in Google is blackstonespray maar dat dient toch een ander doel zag ik. ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij hebben ze in ieder geval bij de Praxis twee verschillende tinten van deze granietspray.

Naar mijn bescheiden mening is overigens matgrijs mooier als afwerking voor de binnenkant van een cockpit.

Volgens mij hebben ze in ieder geval bij de Praxis twee verschillende tinten van deze granietspray.

Naar mijn bescheiden mening is overigens matgrijs mooier als afwerking voor de binnenkant van een cockpit.
Dank je wel Harm voor je reactie. Snel naar Praxis.... Mijn keuze voor deze spray is dat dit een dikker mengsel is dat ook oneffenheden en naden volledig wegwerkt. Het wordt zo een geheel en niet een geschilderde binnenkant. De kleur grijs zou ik ook gebruiken denk bij een geheel nieuwe binnenkant.

Groet,
Rene

Back