Micropuller
Forum veteraan
Eindstop inderdaad op de max pin aansluiten en in de firmware instellen dat de printer op die as moet homen op de max.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eindstop inderdaad op de max pin aansluiten en in de firmware instellen dat de printer op die as moet homen op de max.
Het probleem is dat mijn endstop voor de x-as niet aan de min-zijde staat (links) maar op de plus-zijde (rechts). Alles gaat de goede richting uit enzo.
Ik zou dus gewoon rechts willen homen. (Moet ik dan de endstop op max endstop aansluiten voor de x-as?)
Of misschien is het toch beter om de endstop gewoon van zijde te wisselen.
Verder zit ik nog altijd te wachten op de onderdelen uit china voor de auto bed leveling.
Ook wil ik er uiteindelijk een kast omheen bouwen, met een brandmelder in de kast die de stroom uitschakeld bij rook.
x8eqSQNAyro[/media] Printing on a "really" Uneven Bed - YouTubeAuto bed leveling?
Vertel! (link?)![]()
Ik weet dat ze bestaan. Ik heb echter nog niet echt uitgezocht waar, wat, hoe en hoe duur. Ik kan je dus helaas geen linkje geven.Zo'n brandmelder lijkt me echt wel noodzakelijk.
Bestaat dat, zo'n brandmelder met relay? (heel handig als je prusa automatisch uitschakelt)
Probleem van inventor komt mij bekent voor.
oplossing is om bij opslaan als stl naar opties te gaan, naast save
hier moet je dan de units, die waarschijnlijk in cm staan veranderen naar mm, of de eenheden waar je in tekent.