Enkel die electroman om de hoek, Is soms gestopt ?
Hoi Aad,
Han is niet gestopt hoor, maar door omstandigheden even een bouwstop en bezig met andere zaken.
Ik ga wel weer lekker verder maar ook ik heb een periode achter de rug waarin nauwelijks voortgang te melden viel.
Nu dus weer wel. Door een kleine manoeuvrefout :nooo: op mijn werkbank door een gezinslid stond de romp er extra gekleurd bij. :schrik:
"Ik probeerde alleen maar een blik verf dicht te slaan" zo luidde het commentaar.
Op mijn vraag waarom er überhaupt een blik verf, die niets met modelbouw te maken had, op mijn werkbank stond kreeg ik een wat onbegrepen blik terug.

uppydogeyes:
Nog maar eens heel erg serieus uitgelegd dat er in het hele huis van alles mogelijk is maar dat mijn werkbank ook
MIJN WERKBANK is en dat er dus niets op hoort dat ik er zelf niet op zet. Nou en dat helpt........., in ieder geval een dag of 2 en daarna zien we wel weer. Dat krijg je nu eenmaal met een huis vol vrouwen.
Alles bij elkaar was het ook weer niet zo erg want ik was toch al van mening dat het spuitwerk nog wel wat verbetering behoefde.
Kortom, aan de spuiterij maar weer :wink:
Afijn, toen maar meteen een heleboel verf gemengd met wasbenzine en kon ik dus ook de bovenbouw eindelijk in de juiste kleur spuiten.
en de sloep ook natuurlijk waarin ik ook meteen de vlonders heb aangebracht.
Op naar de volgende klus en fijne bouw- en feestdagen allemaal :xmas:
Luc :xmas: