Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is een mooi model geworden complimenten hoor
Fantastisch!
Één schoonheidsfoutje: de kist zou moeiteloos strak op ooghoogte moeten blijven plakken, maar ik zie toch vrij veel 'hunting'.
Of het zwaartepunt ligt excessief ver naar achteren, of je hebt ergens teveel weerstand in de besturing.
Even nalopen en hij is picture-perfect.![]()
Hoewel ik het me nauwelijks kan voorstellen (gezien het hoge niveau waarop jij bouwt), zit er enige weerstand in de besturing?
Idealiter zou het hoogteroer (bij stilstand) door de zwaartekracht naar vol down moeten zakken.
Gebeurt dat niet, dan zou dit een verklaring kunnen zijn waarom de besturing bij voldoende lijntrek wel naar behoren werkt maar, als deze vrijwel afwezig is, een wat 'hakerig' gedrag gaat vertonen.
Een andere situatie die men wel ziet optreden is dat bij weinig lijntrek de (met de windrichting wisselende) kracht op het kielvlak de kist om het zwaartepunt laat schommelen.
Als de tuimelaar dan stilstaat ( er wordt niet gestuurd) zal het hoogteroer met deze schommelbeweging meegaan.
Geen idee wat er werkelijk aan de hand is, maar dit zijn de punten die ik als eerste zou onderzoeken.