Ik wordt het nu baggerzat
begin dit jaar een fanastische trex 700 gekocht daar zat een .91 hz bij.Deze heb ik ruim 4 gallon gevlogen op 15% coolpower.
Uit het niets motor uit ? zuiger aan de uitlaat kant kapot .
Motor geleend terwijl nieuwe zuiger onderweg is .91sz liep als een zonnetje vinger in z'n kont makkelijk 5 tellen en rookte als een ketter, ineens motor uit ? inschattings foutje heli in de sloot, Getver.
Zuiger aan de uitlaat kant kapot
Nieuwe zuiger in de hz, sproeiers 2,5 slagen open, tankeje laten pruttelen, zo afstellen dat hij net vliegt 2 min. gloeiend heet zo heet dat het gras eronder verschroeide.Kapot aan de uitlaat kant.Dit was op 20% coolpower omdat dit beter zou zijn voor de .91 os motoren.
Gisteravond denk ik, ik ga even vliegen,ik vlieg inmiddels al weken met een align 91 h tweedehands overgenomen loopt als een zonnetje,rookt lekker en wordt niet warm,kan makkelijk m'n vinger op de deksel houden.
Ik heb er inmiddels ruim 6 gallon 20% door maar verder kom ik niet want je raadt het al zuiger kapot aan de uitlaat kant.
Dit is de vierde keer en denk er toch echt aan om de handdoek in de ring te gooien.
Vlieg al een tijdje met een 50 size met os 50 H daar heb ik nooit wat aan,loopt altijd, vlieg de hele zomer zoveel mogelijk en s'winters kijk ik hem eens na.
Maar die 91 dingen wat een verschrikking.
Wat doe ik fout?
Nieuw laat ik hem een tank pruttelen op 2,5 slagen
Daarna rond de twee slagen om net aan te hooveren
Dan stel ik hem zo af dat hij met moeite rond vliegt en dan per 2 tankjes krapper tot hij lekker loopt.High speed eerst,dan de medium en aan de mixture kom ik niet.
Nu werd mij vanmiddag verteld dat het mischien aan de uitlaat kon liggen.??
Volgens hem laat hij te weinig door waardoor de zuiger warm word aan 1 kant en kapot gaat.
Ik heb er een RJX opzitten en het lijkt mij sterk dat dat kan maar je weet maar nooit.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat de geleende sz bij mij veel minder vermogen leverde dan op de Raptor van m'n broertje en hij heeft er een hatori opzitten.
Ik weet het niet meer:-( en vind het op deze manier niet leuk meer
Vertel me aub wat ik verkeerd doe.
Mvg.Eric

Uit het niets motor uit ? zuiger aan de uitlaat kant kapot .
Motor geleend terwijl nieuwe zuiger onderweg is .91sz liep als een zonnetje vinger in z'n kont makkelijk 5 tellen en rookte als een ketter, ineens motor uit ? inschattings foutje heli in de sloot, Getver.
Zuiger aan de uitlaat kant kapot
Nieuwe zuiger in de hz, sproeiers 2,5 slagen open, tankeje laten pruttelen, zo afstellen dat hij net vliegt 2 min. gloeiend heet zo heet dat het gras eronder verschroeide.Kapot aan de uitlaat kant.Dit was op 20% coolpower omdat dit beter zou zijn voor de .91 os motoren.
Gisteravond denk ik, ik ga even vliegen,ik vlieg inmiddels al weken met een align 91 h tweedehands overgenomen loopt als een zonnetje,rookt lekker en wordt niet warm,kan makkelijk m'n vinger op de deksel houden.
Ik heb er inmiddels ruim 6 gallon 20% door maar verder kom ik niet want je raadt het al zuiger kapot aan de uitlaat kant.
Dit is de vierde keer en denk er toch echt aan om de handdoek in de ring te gooien.
Vlieg al een tijdje met een 50 size met os 50 H daar heb ik nooit wat aan,loopt altijd, vlieg de hele zomer zoveel mogelijk en s'winters kijk ik hem eens na.
Maar die 91 dingen wat een verschrikking.
Wat doe ik fout?
Nieuw laat ik hem een tank pruttelen op 2,5 slagen
Daarna rond de twee slagen om net aan te hooveren
Dan stel ik hem zo af dat hij met moeite rond vliegt en dan per 2 tankjes krapper tot hij lekker loopt.High speed eerst,dan de medium en aan de mixture kom ik niet.
Nu werd mij vanmiddag verteld dat het mischien aan de uitlaat kon liggen.??
Volgens hem laat hij te weinig door waardoor de zuiger warm word aan 1 kant en kapot gaat.
Ik heb er een RJX opzitten en het lijkt mij sterk dat dat kan maar je weet maar nooit.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat de geleende sz bij mij veel minder vermogen leverde dan op de Raptor van m'n broertje en hij heeft er een hatori opzitten.
Ik weet het niet meer:-( en vind het op deze manier niet leuk meer

Vertel me aub wat ik verkeerd doe.
Mvg.Eric