J
jurgenb1
Guest
Hallo
Ik weet het je denkt waarschijnlijk,.. mm.. weer een 450 verslag, en ja dat klopt. Het is dus ook niet verplicht om hem te lezen.
Maar aangezien dat ik bezig ben met het bouwen van een 450 clone, met onderdelen van hk. Kon ik het niet laten er toch nog even een paar fotootjes van te maken. Ook omdat het de eerste heli is die ik zelf bouw, vind ik het toch leuk om er een verslagje van te maken.
De onderdelen heb ik trouwens van mn neef overgenomen, dus sommige dingen zaten al in elkaar.
Elektronica
Brushless 450 Motor
30Ampere Turnigy plush regelaar
Telebee Heading Hold Gyro
4 X HXT-900 servo,s (ik heb ook nog een MKS Digitale servo, maar die is voor later)
2 X 2200mAh 3S LiPo Accu´s
Het frame met de sevo's, en ook al met een tyrip de draden vast gemaakt.
Hier nog een keertje, op de voorkant zit een soort van klittenband maar het is sterker, een soort klik klittenband.
Hier zit de motor er al in, ik wil de regelaar voor dus ik dacht dat dit wel handig was..
Vervolg komt nog, ik moet nu weg
Ik weet het je denkt waarschijnlijk,.. mm.. weer een 450 verslag, en ja dat klopt. Het is dus ook niet verplicht om hem te lezen.

De onderdelen heb ik trouwens van mn neef overgenomen, dus sommige dingen zaten al in elkaar.
Elektronica
Brushless 450 Motor
30Ampere Turnigy plush regelaar
Telebee Heading Hold Gyro
4 X HXT-900 servo,s (ik heb ook nog een MKS Digitale servo, maar die is voor later)
2 X 2200mAh 3S LiPo Accu´s
Het frame met de sevo's, en ook al met een tyrip de draden vast gemaakt.

Hier nog een keertje, op de voorkant zit een soort van klittenband maar het is sterker, een soort klik klittenband.

Hier zit de motor er al in, ik wil de regelaar voor dus ik dacht dat dit wel handig was..

Vervolg komt nog, ik moet nu weg

Laatst bewerkt door een moderator: