4 juli Fly-In BLC Brabantse Luchtvaart Club

Wat een TOPDAGis het geweest.
Super weer en organisatie.
Heb zelf 11 vluchten gemaakt.
Wie niet genoeg heeft gevlogen jammer maar eigenschuld.
Blc bedankt en tot volgend jaar.

Han.

Zeg Jan.
Dat zijn mooie foto's die gemaakt hebt. Het was een topdag. Na mijn landing met de extra met dead stick kon het niet meer stuk. Haha

gr john

frank hoor dat alles toppie is verloping ,jammer dat ik er dit jaar niet bij mocht zijn....als je begrijpt wat ik bedoel kun jij ook niets aan doen dat respecteer ik . kom volgend jaar graag vliegen en volgens mij was de mais aan de linkerkant van het veld ook lager als vorig jaar net als in son en breugel daar kon je ook perfekt binnenlanden,,,,,,...@han,john,alex etc tot zondag .....

De filmpies van mij zijn toch wel aardig gelukt, ik zal de leukste stukjes eruit proberen te halen, ik ban daar niet zo'n held in namelijk

Gr Japiooooooooooo

Jammer dat de motor stopte toen ik laag vloog en met met de wind mee, maar ut was een zachte landing in de mais en wie haalde men kissie op ????? Ja juist die Brandweerman maar deze x zonder blusser en helm hahahah

Latersssssssssssssss

BLC Fly-In 2010

Beste vliegfanaten,

Op 4 juli was de BLC weer "the place to be".
Het was ook voor ons weer een topdag.
Prima weer, sfeer,en vliegverkeer.
Alle gastvliegers en bezoekers wederom bedankt voor jullie komst, we zien jullie graag volgend jaar weer verschijnen.

Geen crashes en...een brandweerman die geen werk had, ook fijn om te kunnen melden. :-)
EHBO koffers die dicht konden blijven, prima.
Speciale dank gaat uit naar de dames die medewerking verleenden aan de catering en aan een aantal gasten die spontaan meehielpen met opruimen.

Bedankt allemaal en uiteraard graag tot ziens op onze BLC Fly-In 2011!

Greetz,
Frank

Hey Frank,
Nog geen nieuws van die fotograaf die tussen de auto's onder zijn achterklep zat ??? :rolling:

Groetjes

Hans en Jan bedankt voor de mooie plaatjes

Laat me raden Eric, jij hebt die achterklep dicht gemikt. dus tatu tatu tatu, die fotograaf zien we nooit meer teruggggggggggggg

Gr Japiooooooo

Laatst bewerkt:
Hoi mannen ,

Als je een foto wil hebben stuur me dan via deze link een mail .

foto@addigitaal.nl

Eric heeft zijn foto's al als het goed is .
Graag je naam en uitleg over met wat je vliegt ( link naar een plaatje van je vliegtuig ?? ) en ik stuur je de foto mocht ik er een van hebben .

Gr ad ( fox )

En ik hoop dat ik er de 12e sept ook kan zijn .

Ad bedankt

Ad (FOX) : HEEeeeeeel hartelijk bedankt voor de foto's
als je er nog meer hebt mag je ze altijd sturen ;)

Een voorbeeld van een foto gemaakt door Ad
erickbeechgeelmooistelogo.jpg

grtjs Eric

@Eric

Oeps das toch wel echt een mooie foto hoor en is dat door die struikrover (fotograaf) genomen, helemaal super.

Die struikrover zal wel geen foto van mijn blauwe piper hebben genomen.

Gr Japioooooooo

Back