4 juli Fly-In BLC Brabantse Luchtvaart Club

:alien: Ik stel voor dat Japioooo vlieglijder wordt ;)

Ik kom ook gewoon lekker vliegen, alleen of met 3 maakt niet uit,
(MAAR als er meerdere tegelijk vliegen moet er wel rekening met elkaar gehouden worden, daar schort het soms ook wel aan bij sommige piloten)(de meeste doen dat wel) (bij het water vliegen waren er ook die tegen het verkeer in vlogen :twisted:)
Maar dan is het ook mijn vrije keus om niet te vliegen ;)
(ik vlieg liever een keertje minder dan met stukken naar huis te gaan)

Afgelopen jaar was mijn eerste vlucht om 16,00 uur in de middag samen met andere. Ik doelde in mijn eerdere bericht niet op mezelf.

Nog netjes, want je kwam pas om 15.45 aanzetten.

Als je nu eenmaal op zo'n meeting bent, ben je gewoon 1 van de vliegers, als je op een show of wedstrijd vliegt, mag je lekker alleen.

@Aan allen van de BLC, maak er een feest van, helaas kan ik er niet bij zijn, zit dan in Istrië, ook niet verkeerd :wink:

Ger.

Echte vliegers

Als jullie allemaal zo goed kunnen vliegen als dat jullie kunnen ouwehoeren dan wacht ik de 4e graag eventjes mijn beurt af om dat eens van dichtbij te bekijken.

Ik stel voor dat we binnenkort het woord SAMEN maar uit de Nederlandse woordenboeken gaan schrappen. Steeds minder mensen in dit wegzinkende kikkerlandje willen dit woord kennelijk nog gebruiken.

De BLC fly-in is voor mij in ieder geval jaarlijks een hoogtepunt in mijn hobby die ik overigens het liefst samen beoefen (ondanks het feit dat ik een "einzelganger" ben).

Gewoon doorgaan met organiseren Frank en foei jongens!

HHHmmmmmmm SAMEN wachten is soms ook heel gezellig :proost:
Vaak nog leuker dan SAMEN vliegen :p:yes:

@ frank voor mij 1x BBQ als het nog gaat

CU : 4th of july

BLC Fly-In 2010

@Eric, staat genoteerd.
@ Patrick, er wordt gevlogen vanaf zo ongeveer een uur of 10, 10:30, maar als je om 09:30h wil gaan fladderen, ook goed.
@Bone, uiteraard, we gaan gewoon door met de werkzaamheden.

Er kan vrij worden gevlogen, verzoeken tot solovliegen (mits dat in het redelijke blijft) bij een van de twee veldmensen, ("vliegleider" klinkt me veel te Noord-Koreaans).

Over eventuele wachttijden het volgende: Als het een drukke vliegdag wordt kan het toch voorkomen dat er wat wachttijd ontstaat, wij vragen daar begrip voor, kan iemand daar absoluut niet mee leven dan vinden wij dat heel jammer voor je maar dat is nu eenmaal inherent aan een druk bezocht evenement. We zullen uiteraard inspanning verrichten alles zo gesmeerd mogelijk te laten verlopen maar Fly-In is in onze visie niet per definitie een synoniem voor "toe maar".

En nu iets voor aan t einde van de Fly-In: mensen die willen meedoen aan de door de BLC verzorgde barbecue, geef svp even een PB-tje onder vermelding van je naam en het aantal personen, de vergoeding bedraagt 10,- per persoon, inschrijven kan tot uiterlijk maandag 28 juni.

Greetz, en alvast happy landings gewenst
Frank

Zie ik wist hetttttttt TOPPIE Frank

080.gif
080.gif
080.gif

25.gif
25.gif
25.gif

Zo nu alle NEUZEN de juiste kant op en niet verder zeiken, we gaan er een leuke dag van maken.

38.gif
38.gif
38.gif

Gr Japioooooooooo

Back